مگ بلاگ

4 نکته که قبل از ارتقای دستگاه تلفن همراه خود با T-Mobile باید بدانید

4 نکته که قبل از ارتقای دستگاه تلفن همراه خود با T-Mobile باید بدانید

پرش! On Demand به مشتریان جدید و فعلی امکان می دهد تا یک دستگاه تلفن همراه را با کمتر از 0 دلار اجاره کنند. در حال حاضر، T-Mobile بسیاری از جدیدترین دستگاه های پرچمدار، از OnePlus گرفته تا Samsung و iPhone را برای اجاره به JUMP ارائه می دهد! مشتریان درخواستی به عنوان بخشی از این طرح.

در حالی که چندین مدل تلفن همراه دارای پیش پرداخت 0 دلاری هستند، برخی از دستگاه ها ممکن است به هزینه اولیه کمی نیاز داشته باشند. با این حال، می توانید این طرح را انتخاب کنید و بدون در نظر گرفتن امتیاز اعتباری خود، اجاره دستگاه ها را شروع کنید.

قابل توجه ترین ویژگی این طرح این است که می توانید یک بار در ماه دستگاه اجاره شده خود را با یک دستگاه جدید تعویض کنید. در حالی که لازم نیست تلفن خود را مرتباً ارتقا دهید، T-Mobile به فاصله 30 روزه بین تعویض دستگاه نیاز دارد.

این گزینه انعطاف پذیر به شما امکان می دهد تا گوشی های هوشمند جدید اپل و اندروید را بدون نیاز به تعهد نامحدود به یک مدل خاص امتحان کنید. این می تواند یک راه عالی برای آزمایش چندین گوشی در یک بازه زمانی کوتاه باشد.

اگر از استفاده از یک تلفن خاص لذت می برید، می توانید آن را در نه ماه پس از مدت اجاره پرداخت کنید. بهترین بخش در مورد این طرح اقساط نه ماهه این است که تمام پرداخت های شما بدون بهره است، به این معنی که هیچ هزینه اضافی فراتر از قیمت خرده فروشی دستگاه متحمل نخواهید شد.

برای ارتقاء به JUMP! در صورت تقاضا برنامه ریزی کنید و اجاره جدیدترین گوشی های هوشمند را شروع کنید، از فروشگاه محلی T-Mobile خود دیدن کنید یا با تماس با 1-800-T-MOBILE با نماینده T-Mobile تماس بگیرید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید