مگ بلاگ

4 نکته که قبل از ارتقای دستگاه تلفن همراه خود با AT&T باید بدانید

4 نکته که قبل از ارتقای دستگاه تلفن همراه خود با AT&T باید بدانید

قبل از ادامه ارتقاء تلفن همراه، ارزش دارد ابتدا بررسی کنید که آیا واجد شرایط هستید یا خیر. می‌توانید با رفتن به برنامه رسمی myAT&T که در Google Play و App Store موجود است، واجد شرایط بودن خود را بررسی کنید. از صفحه حساب، به قسمت My Wireless Devices بروید، سپس دکمه See Upgrade Options را برای دستگاهی که می خواهید ارتقا دهید انتخاب کنید. از طرف دیگر، می توانید با ورود به myAT&T، واجد شرایط بودن خود را به صورت آنلاین بررسی کنید.

نگران باقی ماندن اعتبار در حساب خود نباشید. در یک طرح اقساطی معمولی، می‌توانید اعتبار باقی‌مانده قرارداد خود را برای ارتقا در هر زمان پرداخت کنید. توجه داشته باشید که اگر اعتباری از یک پیشنهاد تبلیغاتی داشته باشید، اگر قرارداد خود را زودتر به پایان برسانید، این اعتبار قابل اجرا نخواهد بود. با این وجود، داشتن انعطاف‌پذیری برای ارتقای زودهنگام دستگاه، گزینه مفیدی است که بسیاری از ارائه‌دهندگان تلفن همراه ارائه می‌دهند.

قبل از درخواست ارتقاء، باید صورتحساب های معلق را بپردازید و بررسی کنید که تمام جزئیات شما به روز باشد. می‌توانید با رفتن به صفحه حساب در برنامه myAT&T، هر موجودی باقی‌مانده را مشاهده کنید. وقتی در این صفحه هستید، بررسی کنید که جزئیات کارت اعتباری یا بدهی‌تان به‌روز باشد تا هنگام ارتقا با مشکل مواجه نشوید. همچنین، بررسی کنید که آدرس خانه‌تان به‌روز باشد تا دستگاه جدیدتان در سمت راست قرار بگیرد. می توانید آدرس خود را با رفتن به بیشتر > مدیریت نمایه در برنامه myAT&T مشاهده و ویرایش کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید