مگ بلاگ

4 نکته که قبل از ارتقای دستگاه تلفن همراه خود با Verizon باید بدانید

4 نکته که قبل از ارتقای دستگاه تلفن همراه خود با Verizon باید بدانید

واقعیت این است که شما همیشه می توانید گوشی خود را ارتقا دهید. آنچه تغییر می کند این است که آیا شما قیمت کامل را پرداخت می کنید یا نه. اگر چیزی از Verizon دریافت نکرده‌اید که نشان دهد موعد ارتقا دارید، اما فکر می‌کنید زمان آن فرا رسیده است، باید حساب خود را برای پیشنهادات احتمالی بررسی کنید.

در بخش مدیریت دستگاه حساب خود، خواهید دید که آیا واجد شرایط ارتقا هستید یا خیر. به My Devices بروید و روی Manage در زیر دستگاهی که می خواهید ارتقا دهید کلیک کنید. در اینجا، هرگونه طرح پرداخت فعال و واجد شرایط بودن ارتقا را خواهید دید. اگر هنوز موجودی باقی مانده است، می توانید آن را به صورت یکجا پرداخت کنید، اگر در مورد ارتقاء آن مصمم هستید. به طور معمول، Verizon در مورد ارتقاء دستگاه خجالتی نیست. پس از واجد شرایط بودن، احتمالاً شروع به دریافت پیام های متنی یا ایمیل در مورد پیشنهادات در دستگاه های جدید خواهید کرد.

Verizon همچنین گاهی اوقات گزینه ارتقاء اولیه را ارائه می دهد، تا زمانی که 50٪ قیمت خرده فروشی پرداخت شده باشد. این معمولاً در تلفن های منتخب است که می توانید آن را در پورتال پشتیبانی Verizon مشاهده کنید. در غیر این صورت، همانطور که قبلا انجام دادید، برگه My Devices خود را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید دستگاه خود را زودتر از طریق این برنامه ارتقا دهید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید