مگ بلاگ

4 ویژگی ایمنی اپل واچ که باید بدانید

4 ویژگی ایمنی اپل واچ که باید بدانید

نوار قلب (ECG) سیگنال های الکتریکی را در قلب ثبت می کند. در حالی که این آزمایش معمولاً بدون درد در کلینیک ها یا اتاق های بیمارستان انجام می شود، اپل واچ شما همچنین می تواند نوار قلب بگیرد و به طور بالقوه جان شما را نجات دهد. برنامه ECG در Apple Watch Series 4 و مدل های بعدی موجود است و از سنسور سلامت الکتریکی دستگاه استفاده می کند.

قبل از گرفتن نوار قلب، باید برنامه ECG را روی Apple Watch خود نصب کنید. می توانید این کار را از طریق اپ استور دستگاه یا با باز کردن برنامه Watch در آیفون و رفتن به Heart انجام دهید. پس از آن به قسمت ECG رفته و روی Install ضربه بزنید. پس از دانلود، برنامه را برای گرفتن نوار قلب راه اندازی کنید.

اگر هنوز برنامه ECG را راه‌اندازی نکرده‌اید، برنامه Health را در آیفون خود باز کنید و تب Browse را در پایین صفحه انتخاب کنید. به Heart و سپس Electrocardiograms بروید و روی Set Up ضربه بزنید. پس از آماده شدن، برنامه ECG را در اپل واچ خود راه اندازی کنید و انگشت خود را از دست آزاد خود به مدت 30 ثانیه روی تاج دیجیتال نگه دارید. مطمئن شوید که وقتی خواندن در حال انجام است، انگشت خود را فشار ندهید یا حرکت ندهید، زیرا کوچکترین وقفه می تواند باعث راه اندازی مجدد ECG شود.

هنگام گرفتن نوار قلب، مطمئن شوید که بازوهای خود را روی یک سطح صاف و ثابت مانند میز قرار دهید. پس از انجام موفقیت آمیز خواندن نوار قلب، باید یکی از نتایج زیر را بر روی صفحه نمایش اپل واچ خود مشاهده کنید: ریتم سینوسی، فیبریلاسیون رزمی، ضربان قلب کم یا زیاد، ضبط نامطلوب یا ضعیف.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید