مگ بلاگ

4 ویژگی فوق العاده مضحک Rolls-Royce Arcadia Droptail جدید

4 ویژگی فوق العاده مضحک Rolls-Royce Arcadia Droptail جدید

رولز رویس از زمانی که رکورددار سرعت زمینی چارلز رولز و مهندس سر هنری رویس در سال 1904 با هم همکاری کردند، تجسم لوکس و نوآوری بوده است. ستاره های هالیوود، نوازندگان و ورزشکاران حرفه ای. رولزرویس پس از بیش از یک قرن تولید شگفت‌انگیزهایی با نیروی آب دایناسور مانند شاسی‌بلند کولینان با قیمت 350 هزار دلار، سپر جلوی خود را در تابستان گذشته با معرفی خودروی گران‌تر Spectre EV وارد فضای خودروهای الکتریکی کرد.

رولز رویس سفارش ساخت دقیقا چهار رودستر Droptail سفارشی را برای ثروتمندترین مشتریان خود پذیرفته است، از جمله Arcadia نشان داده شده در بالا، که سومین مورد از چهار Droptail برنامه ریزی شده است. اولین فیلم «لا رز نوآر» (رز سیاه) 20 میلیون دلار فروخت. بعد از آن آمتیست به همان اندازه قابل توجه قرار گرفت که برای کلکسیونی از سنگ های قیمتی گرانبها ساخته شد و دارای مجموعه ای از سنگ های آمتیست گرد است که زیور آلات هود Spirit of Ecstasy این برند را احاطه کرده است. آخرین Droptail، Arcadia، توسط خریدار آن به دلیل موقعیت مکانی در اساطیر یونان معروف به “بهشت روی زمین” نامگذاری شد.

ممکن است انتظار داشته باشید خودرویی که این نام را یدک می‌کشد ویژگی‌های فوق‌العاده مجلل و قرارهای خودنمایی داشته باشد، اما رولز رویس با خریدار سنگاپوری ناشناس همکاری کرد تا خودرویی بسازد که کاملاً با شیوه کم‌گفته آنها مطابقت داشته باشد. در یک بیانیه مطبوعاتی، الکس اینیس، رئیس طراحی، گفت: “اهمیت Rolls-Royce Arcadia Droptail در ظرافت آن نهفته است.” علی‌رغم این ادعا، بررسی دقیق Arcadia Droptail نشان می‌دهد که Arcadia Droptail دقیقاً مانند دو خواهر و برادر فعلی‌اش در سطح فوق‌العاده لوکس و ساخت قرار دارد.

رنگ یک شگفتی هنری و تکنولوژیکی است

رنگ Arcadia Droptail ممکن است از فاصله دور شبیه به رنگ سفید باغی به نظر برسد، اما – مانند تقریباً هر عنصر طراحی و ویژگی ماشین – توسط خریدار آن با دقت انتخاب شده و مخصوصاً برای این واحد یکباره توسعه یافته است. رنگ حاوی ذرات شیشه و آلومینیوم است که در زیر نور طبیعی به آن عمق و درخشندگی می بخشد. پنل‌های بدنه فیبر کربنی پایین‌تر به رنگ نقره‌ای جامد رنگ‌آمیزی شده‌اند تا جلوه‌ای بصری “بالابر” ایجاد کنند.

دو مدل قبلی Droptail نیز با رنگ های سفارشی برای صاحبان خود پوشانده شده بودند. La Rose Noire با رنگی که رولز رویس آن را “عشق واقعی” می نامد نقاشی شده است. برای ارائه رنگی که در شرایط نور کم به ارغوانی تیره تبدیل می شود، 150 برنامه از جمله پنج رنگ مختلف لاک قرمز استفاده شد. Amethyst Droptail دارای رنگی خاموش از سنگ قیمتی همنام خود در نمای بیرونی خود است که در شرایط مختلف نور محیط، عناصر قهوه ای یا خاکستری را به خود می گیرد.

فضای داخلی چوب و سفید

فضای داخلی Arcadia Droptail از چوب و چرم ساخته شده است، از جمله صندلی‌های دو رنگ سفید و قهوهای مایل به زرد. دو رنگ چرم استفاده شده توسط خریدار Arcadia Droptail نامگذاری شده است و تنها روی این یک خودرو استفاده خواهد شد. فرمان نیز به همین شکل طراحی شده است و پنل درها، کنسول مرکزی و داشبورد با چرم سفید و پانل های چوبی منحنی پوشیده شده اند. رولزرویس از لایه‌هایی از فیبر کربن استفاده می‌کند که به همان روشی که اتومبیل‌های فرمول یک ساخته شده‌اند، برای ساخت پایه‌ای برای پانل‌های چوبی که در مقابل لرزش‌های موتور V12 دراپ‌تیل مقاومت می‌کنند، استفاده کرده است. بیش از 8000 ساعت برای شکل دادن و نصب قطعات چوبی Arcadia Droptail صرف شد.

V12 و پانل چوبی منحنی در عقب خودرو رشته های مشترکی هستند که سه مدل Droptail موجود را به هم متصل می کنند. پنل عقب بزرگترین تکه چوبی است که رولز رویس تا به حال در خودروهای خود استفاده کرده است. قسمت پشتی نیز دارای همان تکیه گاه های متحرک در دو طرف پانل چوبی است که روی La Rose Noir و Amethyst Droptail قرار دارند.

ساعت خیره کننده

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که Acadia Droptail با پسرعموهای سفارشی خود به اشتراک می‌گذارد، ساعت تماشایی است که مخصوص صاحب آن ساخته شده است. در بیانیه مطبوعاتی ساعت داخل داشبورد آکادیا «پیچیده‌ترین صفحه ساعت رولزرویس که تا کنون ساخته شده» نامیده می‌شود و بیان می‌کند که ساخت آن دو سال و پنج ماه طول کشیده است. خریدار اولین نگاه دزدکی خود را به این خودروی قابل توجه داشت. این دقیقاً 119 سال پس از پیوستن رولز و رویس به نیروها بود. عقربه های ساعت و دقیقه صیقلی می شوند و روی 12 نشانگر یا گلدسته که فقط 0.1 میلی متر ضخامت دارند می لغزند. برای خوانایی در هر زاویه، به هر گلخانه یک طرح پرکننده پل داده شد. سپس آنها را زیر دوربینی با قابلیت بزرگنمایی 100 برابر با دست نقاشی کردند. گلدسته‌ها و نشان‌های دوتایی R که در لبه پایین ساعت قرار می‌گیرند، همگی از فولاد ضد زنگ بیلت ساخته شده و قبل از نصب با دست جلا داده شده‌اند.

فرآیند توسعه به کمک VR

شاید عجیب‌ترین عنصر Acadia Droptail یک ویژگی طراحی ملموس مانند موتور V12 کشتی موشکی یا ساعتی نباشد که ساخت آن با دست پنج ماه طول کشید. سنگاپور بومی خریدار کشوری با فرمان راست است، جایی که خودروها در سمت چپ جاده حرکت می کنند تا راننده در سمت راست بنشیند. اگرچه آنها می خواستند بتوانند ماشین را در مکان های مختلف بین المللی برانند، بنابراین مشخص کردند که ماشین با فرمان چپ ساخته شود. این نمودار از استانداردهای جهانی به شما نشان می دهد که کدام کشورها در کدام سمت جاده رانندگی می کنند.

در حالی که استثنائاتی وجود دارد، اکثر کشورهای اروپایی و بیشتر نیمکره غربی در سمت راست جاده رانندگی می کنند، در حالی که سمت چپ عمدتا در بریتانیای کبیر و مستعمرات سابق آن استفاده می شود. سنگاپور در سال 1963 استقلال خود را از ولیعهد بریتانیا اعلام کرد و رسم نادر استعمارگر خود را در جاده رفتن رد کرد. برای شبیه‌سازی رانندگی در مکان‌های مختلف، مهندسان رولزرویس یک «هولدک» واقعیت مجازی در اطراف خودرو ساختند و خریدار را به یک هدست واقعیت مجازی مجهز کردند تا بتوانند آن را تقریباً در هر نقطه از جهان آزمایش کنند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید