مگ بلاگ

4 چیزی که هنگام خرید بلندگوهای خودروی جدید باید به دنبال آنها باشید

4 چیزی که هنگام خرید بلندگوهای خودروی جدید باید به دنبال آنها باشید

کنترل توان به این معنی است که یک بلندگو با توان الکتریکی وارد شده به آن، که معمولاً بر حسب وات اندازه گیری می شود، کنترل می کند. اگر حداکثر توان کنترلی یک بلندگو بیشتر شود، می تواند به بلندگو آسیب برساند. همچنین می تواند منجر به کاهش عملکرد شود که می تواند منجر به اعوجاج صدا شود.

قدرت کنترل ریشه میانگین مربع (RMS) میزان توان مداومی است که بلندگو می تواند بگیرد. محدوده بالای RMS اغلب مهم‌ترین چیزی است که باید بدانید زیرا به شما می‌گوید چه چیزی می‌توانید با خیال راحت به دست آورید و در عین حال کیفیت را نیز حفظ کنید. استفاده از بلندگوها در این سطح نیز می تواند عمر بلندگوی شما را افزایش دهد.

هنگام خرید استریو یا آمپر باید به کنترل قدرت بلندگو توجه کرد. شما می خواهید بلندگوهای شما با خروجی RMS برتر آمپر شما مطابقت داشته باشد. این را می توان با بلندگوهایی که دارای رتبه RMS برابر یا بالاتر هستند انجام داد. اگر بلندگوهایی با وات RMS متفاوت دارید، همه چیز دشوار می شود. در این صورت، باید با کمترین رتبه آمپر RMS مطابقت داشته باشید.

در صفحه محصول بلندگوهای سازگار خود می توانید قدرت کنترل بلندگو را بیابید. همچنین می توان آن را در اسناد ارائه شده با یک بلندگو پیدا کرد. گاهی اوقات، به عنوان یک تقویت کننده توصیه شده ذکر می شود که حداقل و حداکثر محدوده RMS را نشان می دهد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید