مگ بلاگ

4 گوشی هوشمند هیجان انگیزی که بی صبرانه منتظر دیدن آنها در MWC 2024 هستیم

4 گوشی هوشمند هیجان انگیزی که بی صبرانه منتظر دیدن آنها در MWC 2024 هستیم

اگر مشتری Verizon Wireless هستید، پس انتظار می رود یک گوشی انحصاری اپراتور در نمایشگاه MWC 2024 با نام رمز موتورولا “Glory” به نمایش گذاشته شود، که تاشوی بعدی Razr 40 Plus/40 Ultra است. MSPowerUser خبر گوشی آینده را در ماه ژانویه منتشر کرد و با یک رندر اختصاصی از ظاهر آن کامل شد.

این تداوم تجدید خط Razr با گوشی های تاشو است، همانطور که قبلاً نام تلفن های تاشو پرچمدار موتورولا قبل از رونق تلفن های هوشمند و خرید لنوو از برند تلفن هوشمند Motorola Mobility بود. گزارش MSPowerUser همچنین اضافه کرد که به لطف جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon SoC باید عملکرد و عمر باتری بهبود یافته را از Glory انتظار داشت.

در تجسم فعلی خود تحت لنوو، موتورولا موبیلیتی احتمالاً بیشتر به خاطر گوشی‌های مقرون به صرفه و قیمت متوسطش – مانند خطوط Moto E و Moto G – بیشتر از پرچمدارانش شناخته می‌شود. علیرغم اینکه این گوشی‌ها عموماً از نظر رده‌های قیمتی عملکرد خوبی دارند، به‌ویژه وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید، به دلیل سابقه ضعیف موتورولا در به‌روزرسانی دستگاه‌هایش، همیشه توصیه نمی‌شوند.

حداقل برای پرچمداران موتورولا، از سال 2023، با سه سال به روز رسانی اصلی نسخه اندروید و چهار سال وصله امنیتی هر ماه در میان، این وضعیت بهبود یافته است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید