مگ بلاگ

4 به‌روزرسانی جدید متا کوئست که باید در مورد آن هیجان‌زده شوید

4 به‌روزرسانی جدید متا کوئست که باید در مورد آن هیجان‌زده شوید

مطمئناً، قطعاً تجربیاتی وجود دارد که نیاز به حرکت تمام بدن دارند، مانند یک بازی تپنده قلب Expert+ BeatSaber. با این حال، برخی از تجربیات نیازی به درگیر شدن ندارند، مانند مرور ویدیوها در یوتیوب، انجام بازی‌های ساده، یا شاید حتی تماشای مبارزه MMA از نزدیک. با آخرین به‌روزرسانی برای Meta Quest 3، می‌توانید از مزایای غوطه‌ور شدن در دنیایی متفاوت لذت ببرید.

ویژگی دراز کشیدن کاملاً جدید نیست. در واقع، Android Central گزارش داد که در ابتدا در نسخه بتا سیستم عامل v53 برای Quest 2 و Quest Pro در سال گذشته گنجانده شده بود. ناگفته نماند، رقبایی مانند Apple Vision Pro که با استقبال خوبی روبرو شد، این ویژگی را از ابتدا ارائه کردند، اما با توجه به اینکه Vision Pro به طور قابل توجهی در مقایسه با Quest 3 گران‌تر است، منطقی است.

برای فعال کردن این ویژگی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات خود را باز کنید، Experimental را انتخاب کنید و دکمه کنار Use Apps When Liing Down را تغییر دهید. پس از آن، با نگه داشتن دکمه منو، می‌توانید نمای خود را در حالت دراز کشیدن بازنشانی کنید. جدای از محتوای مصرفی منفعلانه، این ویژگی جدید دراز کشیدن قطعاً می تواند برای افراد در بستر یا کسانی که با تحرک دست و پنجه نرم می کنند، بازی را تغییر دهد. چه برای افراد مسن باشد و چه افرادی که پس از تصادف یا بیماری بهبود می یابند، ویژگی دراز کشیدن قطعاً می تواند لایه دیگری از دسترسی به صاحبان Quest با توانایی های متفاوت باشد و حتی ممکن است طیف جدیدی از تجربیات را ایجاد کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS