مگ بلاگ

4 دستگاه فناوری یاماها که ممکن است متوجه وجود آنها نباشید

4 دستگاه فناوری یاماها که ممکن است متوجه وجود آنها نباشید

در سال 1900، توراکوسو یاماها اولین پیانوی ژاپنی را ساخت و از آن زمان تاکنون این شرکت متوقف نشده است. یاماها برای پیانیست‌ها در سرتاسر جهان که از محصولات آن لذت می‌بردند، از امکانات رفاهی خانه‌هایشان گرفته تا سالن‌های کنسرت بزرگی که در آن به‌طور حرفه‌ای می‌نوازند، تبدیل به یکی از لوازم اصلی شد. از جمله نوآوری‌های آن که هنوز صنعت موسیقی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، خط پیانوهای با تکنولوژی بالا است.

یکی از پیانوهای منحصربفرد با فناوری، پیانو TransAcoustic Yamaha است که یک سیستم مبدل داخلی را ارائه می‌کند که می‌تواند به پیانیست‌ها اجازه دهد جلوه‌های دیجیتالی مانند پیانوهای الکتریک، زهی و حتی یک گروه کر ایجاد کنند. علاوه بر این، پیانو TransAcoustic به پیانیست ها اجازه می دهد موسیقی را از طریق USB یا دستگاه های دارای بلوتوث به راحتی ضبط کنند. با این حال، این حتی مدل برتر آن نیست.

یاهاما از Yamaha Disklavier به عنوان “پیشرفته ترین پیانوی جهان” یاد می کند. Disklavier در چهار نسخه موجود است: Enspire Pro، Enspire ST، Enspire CL و DKC-900. سری Disklavier علاوه بر یک سیستم ضبط و پخش با کیفیت بالا که می‌تواند در فرمت‌های مختلف کار کند، خدمات استریم، کالیبراسیون خودکار، سیستم‌های خاموش کردن موتور، بلندگوهای یکپارچه، یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌ها و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

در سال‌های اخیر، یاماها همچنان مرزهای کاری را که می‌تواند با آلات موسیقی انجام دهد، در پیش گرفته است. در سال 2018، یاماها با همکاری با دانشگاه‌های هنر توکیو از هوش مصنوعی برای تبدیل حرکات یک رقصنده به صدای پیانو استفاده کرد. این اجرا با عنوان “Mai Hi Ten Yu” همراه با رقصنده Kaiji Moriyama و گروه شارون ارکستر فیلارمونیک برلین اجرا شد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل