مگ بلاگ

4 دلیل برای خاموش نشدن آلارم آیفون شما (و چه باید کرد)

4 دلیل برای خاموش نشدن آلارم آیفون شما (و چه باید کرد)

به طور کلی، تا زمانی که آیفون شما روشن است، تنظیماتی مانند Do Not Disturb یا Focus Mode روی آلارم تاثیری نخواهد داشت. آیفون شما حتی می‌تواند در حالت خواب باشد و به شانس شما برای شنیدن صدا آسیبی وارد نمی‌کند. با این حال، در حالی که آلارم‌های برنامه ساعت داخلی تحت تأثیر این تنظیمات قرار نمی‌گیرند، برنامه‌های شخص ثالث تابع محدودیت‌های برنامه آیفون شما هستند. بنابراین، اگر از چندین برنامه هشدار استفاده می کنید، ممکن است که آنها به طور ناخواسته بر عملکرد یکدیگر تأثیر بگذارند. بنابراین، در صورت امکان، فقط به یک برنامه هشدار در هر زمان بچسبید.

اگر مصمم به استفاده از یک برنامه هشدار شخص ثالث هستید، چند تنظیمات وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. به گفته Alarmy، یک برنامه هشدار شخص ثالث، اگر در حالی که آیفون شما در حالت بی صدا است، برنامه را به اجبار ترک کنید، ممکن است صدای زنگ آن کار نکند. علاوه بر این، Alarmy خاطرنشان می‌کند که باید در تمام حالت‌های مختلف به آن مجوز بدهید تا بتواند محدودیت‌ها را دور بزند و هشدار ارسال کند.

علاوه بر این، می‌توانید صفحات راهنمای رسمی را بررسی کنید یا از توسعه‌دهنده برنامه هشدار خاص خود درخواست پشتیبانی کنید. در برخی موارد، توسعه‌دهندگان به زمان نیاز دارند تا به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را دنبال کنند و مشکلات جدیدی را که به‌روزرسانی‌های برنامه هشدار خودشان ایجاد کرده‌اند حل کنند. از طرف دیگر، حذف برنامه هشدار شخص ثالث و دانلود مجدد آن نیز می تواند به حل مشکل شما کمک کند. با این حال، اگر نمی توانید مشخص کنید کدام برنامه مشکل را ایجاد کرده است، می توانید تنظیمات آیفون خود را نیز بازنشانی کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS