مگ بلاگ

4 لوازم جانبی ارزان قیمت که دریل شارژی شما را به پولیش خودرو تبدیل می کند

4 لوازم جانبی ارزان قیمت که دریل شارژی شما را به پولیش خودرو تبدیل می کند

به یاد داشته باشید که چگونه طنز پولیش های اکشن چرخشی را توضیح داده بودیم که ارزان هستند اما برای مبتدیان خصمانه هستند، در حالی که همتایان گران قیمت دوتایی عملاً ضد احمق هستند؟ خوب، پولیش دوگانه Meguiar بهترین های هر دو جهان را با استفاده از سهولت یک پولیش دوگانه با مقرون به صرفه بودن یک اتصال مته ترکیب می کند.

اگرچه به اندازه ارزان ترین پولیش های چرخشی 39 دلار گران است، اما این پیوست مته منحنی یادگیری شیب دار مرتبط با اتصالات پولیش ارزان تر را حذف می کند.

ماهیت عمل دوگانه محلول پولیش Meguiar با کاهش خطر هولوگرام، مسیرهای بافر، علائم چرخش و سایر عیوب جزئیات، دستیابی به یک سطح تمیزتر را آسان می کند. اگر تنها کاری که می‌خواهید این است که خراش‌ها را پاک کنید یا چراغ‌های جلو را بازیابی کنید، فنر زدن را برای این ضمیمه مته توصیه نمی‌کنیم. با این حال، اگر قصد دارید کارهای پولیش و صاف کردن بزرگتری را انجام دهید، ارزش پول نقد اضافی را دارد.

بر خلاف ضمائم پولیش ارزانتر، پولیش دوگانه Meguiar را نمی توان با هیچ مته شارژی قدیمی جفت کرد. دلیل آن این است که مکانیسمی که وظیفه ایجاد حرکت چرخشی چند محوره معمولی در سیستم‌های دوگانه را دارد، این کار را با کمک دنده‌های داخلی انجام می‌دهد. با این حال، این به قیمت تلفات انتقال است. اگرچه Meguiar دریل‌های سیمی را توصیه می‌کند، اما همچنان می‌توانید از آن با دریل‌های شارژی نسبتاً قدرتمند و کارآمد استفاده کنید، ترجیحاً موتورهای براشلس ورزشی. هر چیزی کمتر باشد، و شما قدرت پولیش را قربانی می کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS