مگ بلاگ

4 مشکل در Disney+ Hulu Bundle که باید قبل از اشتراک بدانید

4 مشکل در Disney+ Hulu Bundle که باید قبل از اشتراک بدانید

یکی از مشکلات عمده ای که در طی فرآیند بسته بندی با آن مواجه شدیم، سردرگمی در مورد ثبت نام برای افزونه های Hulu از طریق بسته دیزنی است. در صحبت‌های اولیه با پشتیبانی مشتری Hulu، به نظر می‌رسید که یکپارچه‌سازی حساب‌ها و انتقال اشتراک‌های اضافی از Hulu به Disney+ یک امکان بود. با این حال، تجربه ما کاملاً خلاف آن را نشان داد: پس از اینکه به بسته Disney در Disney+ رفتید و حساب Hulu همراه را با استفاده از لاگین Disney+ خود فعال کردید. در صفحه حساب Hulu، گزینه های Manage Plan و Manage Add-ons را نخواهید دید. دلیلش این است که با ارتقای طرح از طریق Disney+، اکنون به جای حساب مستقیم، یک حساب Hulu با صورتحساب دیزنی دارید.

طبق یک صفحه راهنمای Hulu، اگر یک حساب Hulu با صورت‌حساب دیزنی دارید، نمی‌توانید برای افزونه‌های Hulu ممتاز مانند Paramount+ با Showtime، Max، Cinemax و Starz ثبت‌نام کنید. همچنین نمی‌توانید به برنامه Hulu Live TV بروید. برای دریافت هر یک از این گزینه‌ها، باید بسته Disney را که از طریق Disney+ دریافت کرده‌اید کنار بگذارید و مستقیماً از طریق Hulu مشترک شوید. از طرف دیگر، می‌توانید وب‌سایت افزونه ممتاز مورد علاقه خود را نیز بررسی کنید و بررسی کنید که آیا ارزش اشتراک مستقل در آن را دارد یا خیر.

البته، می‌توانید به‌جای نمایه Disney+ و البته Disney Bundle از طریق پلتفرم قبلی، حساب Hulu قدیمی خود را به عنوان حساب اصلی داشته باشید. اگر این کار را به این روش انجام دهید، ممکن است بتوانید برای افزونه های برتر Hulu ثبت نام کنید. با این حال، اگر اشتراک قبلی خود را در Disney+ لغو کنید، سابقه تماشا و نمایه‌های خود را در حساب از دست خواهید داد و باید از جدید شروع کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل