مگ بلاگ

4 نکته که قبل از لغو حساب نتفلیکس خود باید بدانید

4 نکته که قبل از لغو حساب نتفلیکس خود باید بدانید

از پشیمانی از تماشای یک توصیه فیلم افتضاح گرفته تا ساعت‌ها صرف سرگرمی در آخرین فصل از هر چیزی که روند رواج دارد – همه ما آنجا بوده‌ایم. اگر تصمیم به لغو طرح نتفلیکس شما به دلیل زمان‌های غیرقابل کنترل صفحه نمایش یا یک برنامه موقت شلوغ‌تر از حد معمول شروع شده است، خوشحال می‌شوید که بدانید غول استریم هنوز راهی پیدا کرده است که شما را به اشتراک خود نگه دارد.

جدای از شوخی، ویژگی “مکث عضویت” نتفلیکس عالی است اگر می خواهید کمی استراحت کنید و روی کار یا مدرسه تمرکز کنید. این ویژگی فقط برای کاربرانی در دسترس است که با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی در یکی از طرح‌های سطح بالاتر Netflix مشترک شده‌اند. هنگامی که عضویت خود را متوقف کردید، می توانید تا تاریخ صورتحساب بعدی خود به استفاده از آن ادامه دهید – پس از آن، دسترسی به Netflix را برای ماه آینده از دست خواهید داد. اشتراک شما پس از یک ماه به طور خودکار تمدید می شود. در این مدت، همچنان می‌توانید Netflix را مرور کنید و نمایش‌ها یا فیلم‌ها را به فهرست تماشای خود اضافه کنید، اما دسترسی به محتوای آنلاین یا دانلود شده را از دست خواهید داد.

برای توقف موقت اشتراک نتفلیکس به مدت یک ماه، به صفحه لغو عضویت بروید و “مکث برای 1 ماه” را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید استراحت خود را برای یک ماه دیگر تمدید کنید، به صفحه حساب کاربری خود بروید و روی «تمدید مکث» کلیک کنید. می‌توانید یک توقف اشتراک را در مجموع سه ماه در یک زمان طولانی کنید. در اینجا همچنین می توانید گزینه لغو مکث عضویت خود را در هر زمان پیدا کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،