مگ بلاگ

5 ابزاری که باید در گاراژ نگه دارید تا جزئیات ماشین خود را انجام دهید

5 ابزاری که باید در گاراژ نگه دارید تا جزئیات ماشین خود را انجام دهید

هنگامی که جزئیات ماشین خود را مشخص می کنید، یک شلنگ مقرون به صرفه می تواند به خوبی کار کند، به خصوص اگر پارچه های میکروفیبر خوب و صابون ماشین شویی داشته باشید. با این حال، داشتن یک ماشین شوینده فشار برای انجام بسیاری از کارهای سنگین می تواند تمیز کردن ماشین شما را راحت کند. چند نوع مختلف واشر فشار وجود دارد که می توانید به سراغ آنها بروید: برقی و گازی. واشرهای فشار گازی معمولاً با قدرت بیشتری عرضه می شوند و از آنجایی که نیازی به کار با سیم برق ندارید، متحرک تر هستند. با این حال، آنها معمولا هزینه بیشتری دارند و نیاز به نگهداری بیشتری دارند. واشرهای فشار الکتریکی به شما این امکان را می دهند که ابزار را به خانه خود وصل کنید یا از باتری استفاده کنید و معمولاً سبک وزن هستند.

واشر فشار گازی وستینگهاوس 3200 PSI 2.5 GPM در بین خریداران Home Depot با امتیاز 4.5 از 5 از 17500 بازبین محبوب است. حتی با یک مخزن صابون نیز همراه است، بنابراین نیازی به استفاده از توپ فوم ندارید. واشر برقی 2300 PSI 1.2 GPM Ryobi با بررسی 4.5 از پنج ستاره از بیش از 6000 خریدار ارائه می شود. این دستگاه دارای یک شلنگ 25 فوتی، یک دسته، یک میله کششی و سه سبک مختلف نازل است. در محدوده 2300 PSI، این یک واشر فشار متوسط ​​عالی برای نظافت های سبک و سنگین مانند وسایل نقلیه و پیاده روها است، بنابراین می توانید استفاده بیشتری از ابزار ببرید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید