مگ بلاگ

5 ابزاری که می خواهید در سفر اسکی بعدی خود بیاورید

5 ابزاری که می خواهید در سفر اسکی بعدی خود بیاورید

آموزش اسکی در عین مهم بودن، گران است. بنابراین، پس از چند جلسه اولیه، بسیاری از اسکی بازان به تنهایی شروع به تمرین می کنند. اما اگر می خواهید روی فرم و تکنیک خود کار کنید، مربی اسکی دیجیتال Carv می تواند پاسخگو باشد.

Carv یک درج مبتنی بر حسگر است که به آستر چکمه‌های اسکی خود وصل می‌کنید. حسگرها فشار و حرکت شما را به طور مداوم در حین اسکی اندازه گیری می کنند. این داده‌ها تجزیه و تحلیل می‌شوند و اساساً خلاصه‌ای دقیق از هر پیست اسکی از طریق برنامه Carv به شما داده می‌شود. حتی تا زمانی که از هدفون سازگار استفاده می‌کنید، می‌توانید آموزش شخصی‌سازی شده، بی‌درنگ و مبتنی بر صدا دریافت کنید.

در حالی که به نظر می رسد این ویژگی ها برای یک مبتدی ضروری است، تجزیه و تحلیل پیشرفته Carv می تواند برای اسکی بازان متوسط ​​و حرفه ای نیز مفید باشد. بهترین بخش در مورد درج های Carv این است که آنها به گونه ای طراحی شده اند که تقریباً برای هر چکمه ای مناسب هستند. آنها همچنین بسیار باریک هستند، بنابراین حجم اضافی به چکمه شما اضافه نمی کنند.

یک درج Carv 199 دلار قیمت دارد – این یک بار شارژ است. جدا از این، شما باید هزینه عضویت را بپردازید. یک پاس شش روزه 99 دلار در سال هزینه دارد، در حالی که یک گذرنامه نامحدود 199 دلار هزینه دارد. در ظاهر، این ممکن است گران به نظر برسد، اما به خاطر داشته باشید که کلاس های خصوصی اسکی بسیار گران تر هستند.

این دیدگاه توسط بررسی تا حد زیادی مثبت فوربس تقویت می شود که نتیجه گیری می کند: “Carv قهرمان بلامنازع مربیگری اسکی مجازی است.”

می توانید قبل از سفر اسکی آتی خود، درج و عضویت را از طریق وب سایت Carv خریداری کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید