مگ بلاگ

5 ابزار انبار خانه که ممکن است بخواهید در ماشین خود نگه دارید

5 ابزار انبار خانه که ممکن است بخواهید در ماشین خود نگه دارید

واقعاً هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که یخ‌خراش را در ماشین خود نگه ندارید. حتی اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، آب و هوا به ظاهر غیرقابل پیش بینی است و مکان هایی مانند تگزاس هر از گاهی شرایط برف و یخبندان را مشاهده می کنند. بهتر است که در امان باشید تا متاسف باشید و یک یخ‌خراش و برس برف بردارید تا در ماشین خود نگه دارید.

Wirecutter Snow Moover BirdRock را در لیست بهترین یخ‌خراش‌ها و برس‌های برف خود قرار می‌دهد، و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. وزن آن فقط 2 پوند است و می توان آن را برای ذخیره سازی جمع و جور جدا کرد تا فضای زیادی را در صندوق عقب یا داخل خودرو شما اشغال نکند. همچنین دارای دسته فوم راحت است. از آنجایی که می تواند تا 60 اینچ افزایش یابد (بسته به مدلی که می گیرید)، می توانید برف و یخ را از روی شیشه جلوی خود بچسبانید و حتی در کامیون ها و شاسی بلندهای بزرگتر نیز آن را پاک کنید.

یخ‌خراش قابل جدا شدن است که می‌تواند اهرم بیشتری به شما بدهد و شامل فک‌هایی برای شکستن یخ سخت‌تر قبل از خراشیدن آن است. شاید بزرگترین مزیت این محصول استفاده از برس فوم به جای برس جارو باشد که باعث می‌شود سریع‌تر خشک شود و پس از اتمام کار، کمتر در ماشین آشفته شود. با این حال، Wirecutter خاطرنشان می کند که مواد فوم “در گوشه ها و برفک ها مانند اطراف برف پاک کن ها و پلاک خودرو، ماهرانه کمتری دارند.” در حالی که مدل 55 اینچی در حال حاضر موجود نیست، Home Depot مدل بسیار مشابه BirdRock 58 اینچی Snow Moover را به قیمت 34.99 دلار به فروش می رساند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید