مگ بلاگ

5 ابزار باربری بندری که برای پروژه بازسازی خانه خود می خواهید

5 ابزار باربری بندری که برای پروژه بازسازی خانه خود می خواهید

مطمئناً به یک متر نوار نیاز خواهید داشت تا مطمئن شوید که بازسازی هایی که در خانه خود انجام می دهید دقیق هستند و برای رفع اشتباهات قابل اجتناب بیشتر از آنچه نیاز دارید کار ایجاد نمی کنند. با این حال، همه مترهای نوار یکسان نیستند، و اگر به دنبال یک نوار خوب هستید، هاربر فریت نوار 25 فوتی خود قفل کننده Bauer را می فروشد. Bauer یک نام تجاری محکم است که برخی از بهترین ابزارهای برقی فروخته شده توسط Harbour Freight را تولید می کند و متر نوار آن با کیفیت بالا است و از تیغه فولادی بادوام استفاده می کند که فوراً در جای خود قفل می شود و بدون برگشت غیرمنتظره. رها کردن آسان انگشت شست به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار آن را به همان آرامی جمع کنید.

این متر نوار دارای یک بدنه پلاستیکی سخت ABS، یک قالب لاستیکی ترموپلاستیک است که چسبندگی بهتر و مقاومت در برابر ضربه قوی‌تر و یک گیره کمربند فولادی فنری دارد. خود تیغه نوار دارای روکش نایلونی محافظ و روکش مات است که تابش خیره کننده را کاهش می دهد و خواندن آن را آسان می کند، حتی در نور خورشید یا زیر نورهای کار روشن. با افزایش 1/16 اینچی مشخص شده است که به نایلون چسبانده شده است و محو نمی شود.

یکی از اشکالات نوار اندازه گیری خودکار 25 فوتی Bauer این است که گران تر از بسیاری از نوارهای دیگر است – در برخی موارد، بیش از دو برابر قیمت، اگر نه بیشتر. این شامل مواردی می شود که به همان اندازه طولانی هستند و همچنین توسط Harbor Freight فروخته می شوند. با این حال، اندازه گیری نوار خودکار 25 فوتی Bauer با قیمت خرده فروشی 8.99 دلاری خود دقیقاً حسابی را از بین نمی برد و ساخت و ساز باکیفیت آن، اگر مایل به خرج کردن چند دلار اضافی هستید، آن را به یک خرید خوب تبدیل می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید