مگ بلاگ

5 ابزار بهداشتی و تناسب اندام مقرون به صرفه که واقعاً ارزش خرید در سال 2024 را دارند

5 ابزار بهداشتی و تناسب اندام مقرون به صرفه که واقعاً ارزش خرید در سال 2024 را دارند

Fitbit مترادف با آمادگی جسمانی است. این ردیاب‌های فعالیت پوشیدنی در طول سال‌ها تکامل یافته‌اند تا طیف استثنایی از نکات، ترفندها و ویژگی‌های پیشرفته را ارائه دهند که حتی فراتر از ردیابی تناسب اندام است. اگر تا به حال می خواهید از مزایای پیشنهادات Fitbit استفاده کنید اما باید مقداری پول پس انداز کنید، Fitbit Inspire 3 یک انتخاب عالی است.

Fitbit Inspire 3 چیزهای زیادی را در یک بسته جمع و جور ارائه می دهد. با ویژگی هایی که به طور موثر همه چیز را از گام های شما گرفته تا ضربان قلب و تنفس شما ردیابی می کند، می توانید به راحتی از پیشرفت تناسب اندام خود مراقبت کنید. همچنین می‌توانید در طول روز از مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاهش استرس استفاده کنید، از جمله جلسات تمرکز حواس، تمرین‌های تنفسی، امتیازات مدیریت استرس و موارد دیگر. و هنگامی که زمان خواب فرا می رسد، Inspire 3 داده های مهم خواب مانند خواب REM/عمیق، زمان خواب و اطلاعات بازیابی، و همچنین میزان اشباع اکسیژن خون شما را ثبت می کند. علاوه بر این، پس از اتصال می‌توانید به تماس‌ها، پیام‌های متنی و سایر اعلان‌های گوشی هوشمند دسترسی داشته باشید.

بهترین از همه، Fitbit Inspire 3 در حال حاضر با قیمت 99.95 دلار به فروش می رسد. با این حال، به خاطر داشته باشید که برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر آن تنها با یک اشتراک ممتاز اضافی در دسترس هستند. با این حال، خریدارانی که برای اولین بار می‌خواهند به یک دوره آزمایشی رایگان 6 ماهه دسترسی داشته باشند تا ببینند آیا این مسیری است که می‌خواهند آن را ادامه دهند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید