مگ بلاگ

5 ابزار تشخیص خودرو از بندرگاه برای افزودن به مجموعه DIY خود

5 ابزار تشخیص خودرو از بندرگاه برای افزودن به مجموعه DIY خود

اگر می دانید وسیله نقلیه شما جرقه کافی دارد و زمان بندی به درستی تنظیم شده است، اما هنوز روشن نمی شود، احتمالاً مشکل از منبع سوخت است. در این صورت، کیت خدمات تزریق سوخت Maddox که Harbor Freight به قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رساند به شما کمک می‌کند تا مشکلات سیستم سوخت خود را تشخیص دهید. این شامل یک گیج مقیاس دوگانه است که فشار را تا 100 PSI (700 کیلو پاسکال) و مجموعه‌ای از اتصالات، شیلنگ‌ها و آداپتورها برای اکثر خودروها می‌خواند. همچنین یک شیر کاهش فشار با یک شیلنگ متصل وجود دارد تا با خیال راحت فشار را از سیستم شما آزاد کند و از اسپری‌ها و نشت‌های مشکل‌ساز که به طور بالقوه می‌تواند باعث آتش‌سوزی شود، جلوگیری می‌کند.

این کیت شامل همه چیزهایی است که برای انجام تست‌های فشار در حال اجرا، باقیمانده، ریل و سرعت جریان نیاز دارید و یک کیف حمل پلاستیکی قالب‌گیری شده برای مرتب نگه داشتن تمام قطعات. میانگین امتیاز مشتری 4.7 از 5 ستاره دارد و 97 درصد از خریداران باربری بندرگاه این کیت تست را به دیگران توصیه می کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید