مگ بلاگ

5 ابزار ماکیتا که هنگام تعویض لنت و روتور ترمز می خواهید

5 ابزار ماکیتا که هنگام تعویض لنت و روتور ترمز می خواهید

اگر قصد دارید هر گونه تعمیر یا تعمیر خودرو را انجام دهید، به یک آچار ضربه ای با کیفیت نیاز دارید. وقتی نوبت به کار ترمز شما می رسد، یک آچار ضربه ای – که گاهی اوقات تفنگ ضربه ای نامیده می شود – می تواند در زمان و دردسر شما صرفه جویی کند. برای همه چیز، از برداشتن مهره‌ها گرفته تا جدا کردن پیچ‌های نصب کالیپر ترمز و موارد دیگر، به آن نیاز دارید. اکثر آچارهای ضربه ای سطح حرفه ای با هوا کار می کنند، اما در نسخه های سیمی و باتری دار نیز موجود هستند.

کیت آچار ضربه ای 18 ولت LXT® ½ اینچ ماکیتا افزودنی فوق العاده برای هر جعبه ابزار حرفه ای یا DIY است. این آچار ضربه ای دارای یک موتور بدون جاروبک است که قادر به 430 پوند فوت گشتاور شکستن مهره است و به آن اجازه می دهد حتی سرسخت ترین بست ها را جدا کند. دارای یک انتخاب قدرت چهار سرعته، امکان کنترل دقیق، و سه حالت جلو و عقب برای کارایی بهینه است. محافظت از تفنگ در برابر گرد و غبار و خاک، فناوری حفاظت شدید ماکیتا (EPT™) است که ابزار را مهر و موم می کند و اجازه می دهد تا در حتی یکنواخت کار کند. در سخت ترین شرایط همچنین یک باتری 18 ولتی، یک شارژر باتری و یک کیف حمل بادوام در کیت موجود است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید