مگ بلاگ

5 ابزار Menards که در هنگام کار تخریب به کار می آیند

5 ابزار Menards که در هنگام کار تخریب به کار می آیند

هنگامی که صحبت از خرد کردن اتاق‌های قدیمی به میان می‌آید، چکش اغلب به عنوان بستر ابزارهای درهم شکستن در نظر گرفته می‌شود. با این حال، در حالی که چکش یا پتک دستی برای این کار خوب است، بلند کردن و چرخاندن چنین چیزی بارها و بارها می تواند کمی خسته کننده باشد. به جای اینکه بازوهایتان را دراز کنید و یک تکه چوب و فولاد غول‌پیکر را در اطراف بچرخانید، چرا اجازه ندهید یک فناوری کوچک بخش سخت را برای شما انجام دهد؟

دریل چکشی چرخشی بولداگ اکستریم بوش دو ابزار قدرتمند، یک مته برقی و یک چکش تخریب را در یک بسته مناسب بسته بندی می کند. با استفاده از صفحه نمایش جانبی، می‌توانید در حال حرکت بین سه حالت چرخشی، فقط چکشی و حالت هیبریدی تعویض کنید. با تعویض مته با مته یا اسکنه، می توانید به ترتیب تا 1300 دور در دقیقه یا 5800 IPM تخریب کنید. این با هر بیتی در خط SDS-Plus بوش سازگار است، که می توانید بدون هیچ ابزار خارجی آن را تغییر دهید.

دریل چکشی چرخشی بوش بولداگ Xtreme در Menards با قیمت 219 دلار موجود است. بررسی ابزار کانال YouTube Bruce Alan Reviews + Repairs این ابزار را با سر اسکنه بر روی انواع مواد جامد مانند آجر و بتن آزمایش کرد. این ابزار قادر بود هر نوع ماده ای را با تراکم های مختلف کنترل کند، اگرچه از آنجایی که کمی کوچک است، برای تخریب در سطح DIY به جای کارهای پیمانکاری بهتر است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید