مگ بلاگ

5 ابزار Ryobi که هنگام ساخت کابینت های سفارشی خود به کار می آیند

5 ابزار Ryobi که هنگام ساخت کابینت های سفارشی خود به کار می آیند

اگر در حال نصب کابینت هستید، باید لولاهایی اضافه کنید تا به درستی از باز و بسته شدن آن مطمئن شوید. بیت لولای خود محور Ryobi به شما این امکان را می‌دهد که این کار را به راحتی انجام دهید و می‌توانید آن را با قیمت 9.47 دلار از Home Depot بگیرید. این تضمین می کند که لولاهای درب شما به درستی در مرکز قرار می گیرند، چیزی که هنگام ساخت کابینت بسیار مهم است. خراب کردن آن کار آسانی است، و هیچ کس نمی‌خواهد به عقب برگردد و یک در را دوباره نصب کند، بنابراین با برداشتن آن، مجبور به انجام آن نخواهید بود.

با 190 بررسی و صعود، امتیاز کاربران برای این ابزار در وب سایت Home Depot 4.7/5 است. بسیاری از خریداران خاطرنشان می کنند که برای درب های معمولی و کابینت به طور یکسان کار می کند، بنابراین برای نصب لولا در جایی که می خواهید، مشکل زیادی ندارید. با این حال، این بدان معنا نیست که برای همه عالی بود، زیرا برخی از بازبینان خاطرنشان می‌کنند که کیفیت آن بهترین نیست و لولا هنگام استفاده از آن شکسته است. البته، مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد و به نظر می رسد که شانس کارکرد آن به نفع شما باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید