مگ بلاگ

5 اپلیکیشن آیفون برای کمک به تمرکز و به حداقل رساندن حواس پرتی

5 اپلیکیشن آیفون برای کمک به تمرکز و به حداقل رساندن حواس پرتی

اگر به دنبال برنامه‌ای مانند Opal هستید اما ترجیح می‌دهید چند ویژگی بیشتر داشته باشید، ارزش آن را دارد که OffScreen را امتحان کنید. این برنامه رایگان که توسط Miidii Tech توسعه یافته است، یک گام به جلو می برد و دارای سه حالت مختلف است که می توانید از آنها برای ردیابی زمانی که برای تمرکز روی یک کار صرف می کنید استفاده کنید – pomodoro، شمارش معکوس، و انباشت زمان. اگر به طور همزمان کارهای زیادی را مدیریت می کنید و دوست دارید زمانی را که برای انجام هر کار صرف می کنید ردیابی کنید، می توانید جلسات تمرکز خود را با استفاده از برچسب ها دسته بندی کنید.

پیمایش این برنامه همچنین بسیار آسان است و آمارهای مختلفی در مورد میزان استفاده از صفحه نمایش شما، از جمله تعداد دفعاتی که دستگاه خود را برمی دارید و میانگین استفاده شما را نشان می دهد. با عضویت در نسخه حرفه ای برنامه، می توانید آمارهای پیشرفته ای مانند مدت زمان استفاده از تلفن خود را در حین راه رفتن، زمانی که ساکن هستید، زمانی که برای اولین و آخرین بار در روز گوشی خود را برمی دارید و بهترین حالت خود را مشاهده کنید. سم زدایی

مشابه Opal، این برنامه به شما امکان می دهد برنامه های خود را برای مدت زمان مشخصی محدود کنید. می‌توانید با رفتن به صفحه «زمان خاموش من» و ضربه زدن روی برنامه‌های مسدود شده، دسته‌بندی برنامه‌هایی را که می‌خواهید در حین فوکوس محدود کنید، انتخاب کنید. در اینجا، می توانید از چندین دسته مانند اجتماعی، بازی، سرگرمی، خلاقیت و غیره انتخاب کنید. اگر می خواهید یک جلسه تمرکز شدید داشته باشید، به سادگی روی همه برنامه ها و دسته ها ضربه بزنید. در مجموع، این برنامه قطعاً یکی از بهترین برنامه های ردیابی زمان صفحه نمایش است که می توانید پیدا کنید و حتی توسط فروشگاه اپل اپل برچسب “انتخاب ویرایشگران” داده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید