مگ بلاگ

5 اپلیکیشن آیفون که مصرف دارو یا ویتامین را به شما یادآوری می کند

5 اپلیکیشن آیفون که مصرف دارو یا ویتامین را به شما یادآوری می کند

قرص ناز دارای ویژگی های عملی زیادی برای افرادی است که چندین دارو را به طور همزمان مصرف می کنند، مانند گزینه ای برای گنجاندن واحدهای سفارشی و برنامه ریزی دوزهای متعدد در طول روز. برای تنظیم دوره دارویی خود در مورد قرص ناز، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. در برنامه Cute Pill، روی دارو در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

  2. در فهرست داروها، روی افزودن دارو ضربه بزنید.

  3. نام دارو را تایپ کنید.

  4. در قسمت Time، زمان و دوز را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز به دوزهای متعدد، می‌توانید روی Add+ ضربه بزنید.

  5. فرکانس و مدت زمان مورد نظر را انتخاب کنید.

  6. در کنار Notification، دکمه را تغییر دهید.

  7. (اختیاری) برای ردیابی موجودی دارو، روی Inventory ضربه بزنید و تعداد داروهایی را که دارید وارد کنید. در کنار مصرف خودکار، دکمه را تغییر دهید.

  8. (اختیاری) عکس های دارو و یادداشت پزشک خود را اضافه کنید.

  9. روی ذخیره ضربه بزنید.

پس از آن، می‌توانید داروهای خود را به صورت روزانه، ماهانه و هر دارو مشاهده کنید. سپس، هر بار که دارو را مصرف می کنید، دوز را تکمیل می کنید. Cute Pill به شما امکان می دهد عکسی از دارو یا نسخه خود را پیوست کنید، که اگر به راحتی نمی توانید نام آن را تلفظ کنید مفید است. با این کار، می‌توانید هنگام پر کردن مجدد در داروخانه، عکس را به سرعت بالا بکشید.

در نهایت، برای افرادی که دائماً در حال تغییر دوز هستند یا برای موارد منع مصرف احتمالی نیاز به مشورت با پزشک دارند، می‌توانید به صورت دستی یک PDF یا CSV از سابقه مصرف داروی خود را صادر کنید. Cute Pill به صورت رایگان در iOS در دسترس است، اما می‌توانید برای حذف تبلیغات یک‌بار مبلغ 4.99 دلار بپردازید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید