مگ بلاگ

5 باربری بندرگاه برای تعمیر لاستیک پنچر مفید است

5 باربری بندرگاه برای تعمیر لاستیک پنچر مفید است

پس از برداشتن زباله از لاستیک، باید آن را وصله کنید. شما می توانید یک کیت تعمیر لاستیک ساده بخرید که فقط با چند ابزار و چند سیم تعمیر عرضه می شود، اما اگر چیزی می خواهید که مدتی برای شما دوام بیاورد و مقرون به صرفه تر باشد، همیشه می توانید روی Maddox Heavy Duty سرمایه گذاری کنید. کیت تعمیر لاستیک خودرو. این با امتیاز 4.8 از 5 از 149 منتقد ارائه می شود و تنها 20 دلار قیمت دارد.

اکثراً نظرات مثبتی دارد. با این حال، یکی از بازبینان اظهار داشت که ابزارهای گیره‌دار و درج بزرگ‌تر از اندازه‌ای هستند که قبلاً استفاده می‌شد، که می‌تواند قرار دادن آنها در سوراخ سوراخ‌شده را دشوارتر کند. با این گفته، بازبین در واقع سعی نکرد از آن استفاده کند. فقط از تفاوت اندازه بین این مجموعه ابزار و ابزارهای ارزان تری که از جای دیگر خریداری می کنید آگاه باشید.

این مجموعه با ابزارهای دستگیره تی و درج، 60 قطعه سیم تعمیر، میل سوپاپ، هسته، کلاهک و چند ابزار مفید دیگر مانند چاقو و کلیدهای شش گوش. همه آن در داخل یک کیف حمل قرار دارد، بنابراین اسلحه روی سیم‌های تعمیر مانند روزی که آنها را خریداری کرده‌اید تمیز می‌مانند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید