مگ بلاگ

5 برنامه برای ایجاد و ویرایش صفحات گسترده در دستگاه های Android

5 برنامه برای ایجاد و ویرایش صفحات گسترده در دستگاه های Android

ما یکی از بهترین گزینه ها را برای آخرین بار ذخیره کرده ایم. Google Sheets نه تنها کاملاً رایگان و بدون تبلیغات است، بلکه بسیار سبک وزن است و عملاً می تواند روی هر تلفن هوشمندی اجرا شود. این طبیعت تند و کاملاً سازگار را نباید با Google Sheets اشتباه گرفت که قدرت کمتری نسبت به رقبای موجود در لیست دارد. در واقع، امکان دانلود و استفاده از افزونه‌ها از فروشگاه وب کروم باعث می‌شود این ویژگی بالقوه بیشتر از سایر پیشنهادات قابل تنظیم باشد.

تنها چیزی که برای شروع کار با Google Sheets نیاز دارید، یک حساب Google رایگان و دسترسی به اینترنت برای دانلود برنامه از فروشگاه Play است. Sheets بیشتر به این دلیل است که می‌توانید بدون نیاز به ذخیره دستی کارتان بین دستگاه‌ها جابه‌جا شوید. می‌توانید با کاربرگ‌نگار Google به‌صورت آفلاین ویرایش کنید، و هنگامی که تلفنتان دوباره به اینترنت دسترسی پیدا کرد، صفحات گسترده‌تان به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند.

این یکپارچگی عمیق با سایر محصولات Google از جمله Gmail، Google Drive، Google Meet و برنامه مرتبط با دفتر همراه آن، Google Docs دارد. الگوهای رسمی برای کاربرگ‌نگار Google وجود دارد که می‌توانید قبل از ایجاد صفحه‌گسترده جدید، یکی از آنها را انتخاب کنید، یا به سادگی آن‌هایی را که آنلاین پیدا می‌کنید وارد کنید. همه جادوهای قالب‌بندی شرطی را می‌توان در Google Sheets پیدا کرد، که آن را برای استفاده حرفه‌ای در دفتر کاملاً قابل استفاده است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید