مگ بلاگ

5 برنامه ضروری آیفون برای ردیابی موجودی خانه شما

Sortly اساساً برای تهیه موجودی تجاری طراحی شده است، اما استفاده از آن برای اهداف سازمان خانه نیز امکان پذیر است. در اینجا نحوه شروع به کار آمده است.

  1. در iPhone خود، Sortly را اجرا کنید.

  2. یک حساب Shortly ایجاد کنید یا آن را به Apple ID یا حساب Google خود پیوند دهید.

  3. وقتی از شما پرسیده شد که از Sortly برای چه چیزی استفاده خواهید کرد، روی “Personal” ضربه بزنید و Next را انتخاب کنید.

  4. در صفحه «کمی درباره موجودی شما»، روی «چرا از Sortly برای ردیابی استفاده می‌کنید؟» ضربه بزنید. فهرست نویسی اقلام شخصی را انتخاب کنید و روی انجام شد ضربه بزنید.

  5. روی “چه دسته ای از موارد را دنبال می کنید؟” و نوع مورد خود را انتخاب کنید. می توانید چندین نوع آیتم را در یک زمان انتخاب کنید. برای تایید روی Done ضربه بزنید.

  6. هنگامی که از انتخاب راضی شدید، روی Next ضربه بزنید.

Sortly در iOS و Android در دسترس است. در حالی که Sortly می‌تواند به صورت رایگان با دسترسی به ویژگی‌های مهم مانند عکس‌های اقلام، برچسب‌های سفارشی و فهرست موجودی مورد استفاده قرار گیرد، شما فقط می‌توانید حداکثر 100 مورد را فهرست کنید که ممکن است کل خانه شما را پوشش ندهد. اما، اگر فقط برای موجودی یک اتاق یک نفره، مانند آشپزخانه یا گاراژ، برنامه‌ریزی می‌کنید، سطح رایگان همچنان می‌تواند مفید باشد.

از طرف دیگر، احتمالاً می توانید از طرح Ultra (59 دلار در ماه) برای نظارت بر 10000 مورد استفاده کنید. طرح پولی راه‌حل‌های فوق‌العاده مفیدی را برای مدیریت موجودی کالاهای مصرفی با حرکت سریع که باید مرتباً جایگزین کنید، مانند هشدارهای موجودی کم، ورود/خروج کالا و تولید برچسب کد QR را پوشش می‌دهد. Sortly دارای برنامه های تخفیفی برای اشتراک های سالانه، و همچنین یک آزمایش آزمایشی رایگان 14 روزه برای کاربران جدید است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید