مگ بلاگ

5 برنامه ضروری آیفون برای سفر به کشورهایی با زبان های ناآشنا

5 برنامه ضروری آیفون برای سفر به کشورهایی با زبان های ناآشنا

اگرچه اکثر مردم به Google Maps به عنوان برنامه ناوبری پیش‌فرض متوسل می‌شوند، شهر نقشه‌بردار دارای گزینه‌های بیشتری برای برنامه‌ریزی سفر با جدول‌ها و گزینه‌های دقیق‌تر حمل‌ونقل عمومی است. بسته به شهری که از آن بازدید خواهید کرد، City Mapper همه گزینه های شما را برای حمل و نقل، از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، مترو، راه آهن، مونوریل، اتوبوس، اسکوتر و حتی برنامه های سواری را فهرست می کند.

علاوه بر این، City Mapper می تواند به شما امکان دسترسی به اطلاعات مهم مرتبط با حمل و نقل را بدهد، مانند مسائلی که ممکن است باعث تاخیر در سفر شما شود. اگرچه ممکن است برخی از این اعلان‌ها به زبانی ظاهر شوند که شما با آن ناآشنا هستید، اما می‌توانید به راحتی بدانید که از کدام مسیرها در سفر خود اجتناب کنید. City Mapper همچنین گزینه های مسیری را برای پیاده روی در “جاده های اصلی” ارائه می دهد، که می تواند برای مسافران انفرادی که به دنبال اجتناب از کوچه های تاریک و مسیرهای قابل دسترس برای ویلچر هستند مفید باشد. حتی می‌توانید با استفاده از Go برای افرادی که از محیط‌زیست آگاه هستند، پس‌انداز CO2 خود را ردیابی کنید.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که City Mapper برای همه شهرها کار نمی‌کند، بنابراین باید برنامه را دانلود کنید تا بررسی کنید آیا برنامه‌ای که به آن سفر می‌کنید گنجانده شده است یا خیر. خوشبختانه، ده‌ها شهر در فهرست آن وجود دارد، از جمله تعداد زیادی شهر سخت با سیستم‌های حمل‌ونقل پیچیده به زبان‌های معمولاً ناآشنا، مانند توکیو، استکهلم و ایسلند.

اپلیکیشن City Mapper و امکانات کامل آن برای iOS رایگان است. با این حال، می توانید برای حذف تبلیغات مزاحم، اشتراک پرداخت کنید. علاوه بر آیفون شما، City Mapper با اپل واچ و برنامه iMessage شما نیز سازگار است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید