مگ بلاگ

5 برنامه ضروری ساعت هوشمند اندروید برای کاربران جدید

5 برنامه ضروری ساعت هوشمند اندروید برای کاربران جدید

برنامه Strava برای کاربران جدیدی که به تناسب اندام و فعالیت های خارج از منزل جسارت می کنند عالی است – نصب برنامه روی ساعت جدید ممکن است انگیزه ای باشد که برای شروع فعالیت بیشتر به آن نیاز دارید. طبق Tom’s Guide، برنامه اختصاصی ساعت به شما این امکان را می دهد که دویدن خود را مستقیماً در Strava ضبط کنید و از روند همگام سازی مزاحم بین برنامه سلامت و نمایه Strava خود صرف نظر کنید. با نسخه ساعت هوشمند، می‌توانید چندین فعالیت را ردیابی کنید، نشانه‌های صوتی و تنظیمات مکث خودکار خود را تغییر دهید و به راحتی Beacon را که ویژگی ایمنی Strava است، روشن یا خاموش کنید.

از آنجایی که یکی از ویژگی های برجسته Strava تمرکز آن بر اتصال اجتماعی است، نسخه ساعت هوشمند به بهترین وجه همراه با گوشی هوشمند خود استفاده می شود. کاربران می‌توانند در چالش‌ها شرکت کنند، نشان‌های دیجیتالی جمع‌آوری کنند و با تلاش‌های واقعی خود به دیگران انگیزه دهند.

ادغام Strava از فناوری GPS برای ردیابی عملکرد آن در دستگاه‌ها بسیار مهم است. برنامه ساعت هوشمند با تلفن شما همگام‌سازی می‌شود و با اشتراک‌گذاری مکان‌ها، بینش‌های بی‌درنگ درباره پیشرفت و ایمنی ارائه می‌دهد، در حالی که برنامه تلفن همچنین دارای داشبوردی است که داده‌های متنوع، برنامه‌ریزی مسیر با Route Builder و ضبط فعالیت‌های بی‌درنگ را ارائه می‌دهد.

Strava همچنین میزبان کلوپ های جهانی است و به کاربران اجازه می دهد با علاقه مندان به تناسب اندام ارتباط برقرار کنند. عضویت در Summit، اشتراک حق بیمه Strava با قیمت 11.99 دلار در ماه یا 79.99 دلار در سال، آموزش، تجزیه و تحلیل و ویژگی های ایمنی را افزایش می دهد و به کاربران امکان انتخاب بر اساس نیازهایشان را می دهد. همچنین به شما امکان دسترسی به تابلوهای امتیازات بخش، چالش های گروهی و برخی از ویژگی های کاوش مسیر را می دهد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید