مگ بلاگ

5 بهترین تلسکوپ برای مبتدیان، رتبه بندی شده بر اساس قیمت

5 بهترین تلسکوپ برای مبتدیان، رتبه بندی شده بر اساس قیمت

تلسکوپ Unistellar eQuinox 2 یک تلسکوپ عالی برای هر کسی است، اما برای بسیاری از اخترشناسان جوان و مبتدی که با انجام همه کارها با تلفن های هوشمند خود بزرگ شده اند، به طور منحصر به فردی مناسب است. دلیل آن این است که این تلسکوپ هوشمند است که فقط با یک دکمه کنترل می شود و یک برنامه گوشی هوشمند باید با آن جفت شود. با استفاده از رابطی که بسیاری از مردم – به ویژه نسل های جوان – قبلاً با آن آشنا هستند، به عنوان یک تلسکوپ شروع کننده عالی است. با این حال، اگر به دنبال یک تجربه سنتی تر هستید، این می تواند یکی از بزرگترین معایب آن نیز در نظر گرفته شود.

نگرانی دیگر قیمت نجومی آن است (بدون جناس). Unistellar eQuinox 2 2499 دلار قیمت دارد، اگرچه خوشبختانه می توان آن را به صورت اقساط پرداخت کرد. تلسکوپ‌ها، به‌ویژه تلسکوپ‌های خوب، می‌توانند بسیار گران باشند، و این به خودی خود قیمت غیرمنطقی نیست. اما اگر تازه شروع کرده اید و آماده نیستید سرمایه گذاری بزرگی انجام دهید در صورتی که معلوم شود نجوم برای شما مناسب نیست، می خواهید گزینه ارزان تری را انتخاب کنید.

اگرچه Unistellar eQuinox 2 می تواند هزینه بالای آن را توجیه کند. این تلسکوپ علاوه بر سه پایه و کنترل‌های نوآورانه تلفن هوشمند، دارای ویژگی کاهش آلودگی نوری هوشمند است که دیدن اجرام آسمانی از مناطق شهری پرجمعیت با نور مصنوعی زیاد را آسان‌تر می‌کند. همچنین دارای دیافراگم 4.5 اینچی (114 میلی‌متر)، فاصله کانونی 450 میلی‌متر و محدوده بزرگنمایی دیجیتال 50 برابر اپتیکال/150 برابر است که به شما امکان می‌دهد دور و بر را ببینید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید