مگ بلاگ

5 تا از بهترین برنامه های مرورگر وب برای اندروید در سال 2024

5 تا از بهترین برنامه های مرورگر وب برای اندروید در سال 2024

فایرفاکس مدتی است که وجود دارد، اما اکثر مردم با برنامه همراه اندروید آن آشنایی ندارند. اگر از فایرفاکس در رایانه خود استفاده می کنید، ممکن است استفاده از آن در تلفن خود نیز برای شما مفید باشد. می‌توانید وارد حساب فایرفاکس خود شوید تا اعتبار و نشانک‌های وب‌سایت خود را بیاورید و همچنین همگام‌سازی برگه‌ها را در دستگاه‌ها فعال کنید. به‌طور پیش‌فرض، فایرفاکس یک تجربه مروری تمیز و بدون هیچ مشکلی را فراهم می‌کند.

مرورگر به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی صفحه اصلی خود را نیز سفارشی کنید، چیزی که گوگل کروم و بسیاری دیگر فاقد آن هستند. در اینجا می‌توانید میانبرها، نشانک‌های اخیر، وب‌سایت‌های پربازدید و غیره را فعال یا غیرفعال کنید. شما حتی می توانید از میان تعداد انگشت شماری والپیپر انتخاب کنید تا به مرورگر خود یک لمس شخصی ببخشید. شما متوجه یک آیکون ماسک کوچک می‌شوید که وقتی فعال می‌شود، شما را به یک جلسه خصوصی می‌فرستد که به شما امکان می‌دهد ناشناس، حداقل تا حدی مرور کنید.

در منوی تنظیمات مرورگر می‌توانید به گزینه‌های ارزشمند حریم خصوصی و امنیتی دسترسی داشته باشید. تغییر حالت “HTTPS-Only Mode” یک راه موثر برای محافظت از وب سایت های طرح دار است. می‌توانید صفحه پیش‌فرضی را که برنامه هنگام راه‌اندازی باز می‌شود، انتخاب کنید، و همچنین انتخاب کنید که برگه‌ها پس از یک دوره تعیین‌شده به‌طور خودکار بسته شوند. فایرفاکس برای اندروید از افزونه‌های مفیدی مانند مسدودکننده تبلیغات، خواننده حالت تاریک جهانی، تایمر Pomodoro و غیره نیز پشتیبانی می‌کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید