مگ بلاگ

5 تا از بهترین برنامه های یادداشت برداری برای اندروید در سال 2024

5 تا از بهترین برنامه های یادداشت برداری برای اندروید در سال 2024

هر روز نیست که یک برنامه توسط یک توسعه دهنده انفرادی در بالای لیست توصیه می شود، اما این برنامه واقعاً آن را به دست آورده است. Noto یک برنامه یادداشت برداری مینیمالیستی است که از زبان های طراحی حرفه ای که اکثر برنامه های دیگر در این دسته انتخاب می کنند، فاصله دارد. می‌توانید یادداشت‌های قدیمی را بایگانی کنید، داده‌ها را از نسخه‌های پشتیبان قبلی وارد یا صادر کنید، و یادداشت‌ها را فیلتر یا مرتب کنید تا دید بهتری داشته باشید.

جدا از موارد ضروری که هر برنامه دفترچه یادداشت ارائه می دهد مانند برچسب زدن یادداشت های شما، ایجاد پوشه ها و افزودن یادآورها، Noto با چند ویژگی آن را کمی جلوتر می برد. با رفتن به منوی تنظیمات برنامه، گزینه‌هایی برای تغییر نماد و فونت برنامه و امکان تغییر صفحه پیش‌فرض هنگام راه‌اندازی برنامه را نشان می‌دهد. می‌توانید یادداشت‌های خود را پشت یک رمز عبور قفل کنید، که اگر ترکیبی از ارقام را فراموش کردید، قابل بازنشانی نیست. اگر نوشته‌های طولانی ذخیره کرده‌اید، می‌توانید از برنامه بخواهید آخرین موقعیت پیمایش را به خاطر بسپارد تا بازگشت به آن را برای شما آسان‌تر کند.

یک حالت خواندن اختصاصی وجود دارد که تمام حواس‌پرتی‌ها را از بین می‌برد، سطح روشنایی مشخصی را تنظیم می‌کند و به حالت تمام صفحه می‌رود. برای اضافه کردن گیلاس به بالا، Noto کاملاً رایگان و فاقد هرگونه تبلیغات است و کد منبع آن در GitHub نیز موجود است. با جفت کردن گزینه‌های منحصر به فرد قابلیت سفارشی‌سازی با رویکرد ساده برنامه، Noto یک راه عالی برای یادداشت کردن یادداشت‌ها و سازماندهی آنها در دسته‌ها است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید