مگ بلاگ

5 تا از بهترین بلندگوها برای وینیل رکوردها، بر اساس بررسی های برتر

5 تا از بهترین بلندگوها برای وینیل رکوردها، بر اساس بررسی های برتر

مجموعه دیگری از بلندگوهای قفسه کتاب برقی که اکیداً توصیه می شود AudioEngine A5+ است (399.00 دلار تا 549.00 دلار در فروشگاه Amazon AudioEngine، بسته به این که آیا می خواهید کاملاً سیمی، دارای بلوتوث یا بلوتوث با وضوح بالا باشد). در گردآوری ZDNet از بهترین بلندگوهای وینیل، آن ها A5+ را بهترین مجموعه بلندگوی کلی برای پخش وینیل نامیدند و صدای «ترد»، سطح صدا، کیفیت ساخت و پورت های USB تغذیه شده برای دستگاه های متصل را مشخص کردند. آنها همچنین لیست Vinyl Record Day را قرار دادند و آن سایت گفت: “(i)اگر شما قدرت، کیفیت صدا و راحتی کلی را در اولویت قرار دهید، قطعا Audioengine A5+ را به عنوان بهترین بلندگوی برقی برای میز گردان خود خواهید یافت!”

همانطور که در مورد سایر بررسی های حرفه ای، PC Mag به A5+ امتیاز 4.5 از پنج ستاره، جایزه انتخاب سردبیران و جایگاهی در لیست بهترین های سال 2018 خود داد. در این بررسی آمده است: «بررسی تجهیزاتی که راحتی را بدون به خطر انداختن کیفیت صدا افزایش می‌دهند، لذت بخش است و Audioengine 5+ Wireless به راحتی انتخاب ویرایشگران را به چالش می‌کشد. CNET در سال 2012 امتیاز 8.3 از 10 را به بلندگوها و توصیه ای به انتخاب ویراستاران داد – استندبای های قدیمی اغلب به دلایلی ساخته می شوند – و “صدای فوق العاده و (…) استایل ساده و جذاب بلندگوها را تحسین کرد. Audio Science Review همچنین A5+ را در بررسی خود، با پشتیبانی از اندازه‌گیری‌های عملکرد واقعی، تحسین کرد و نوشت که این جفت “تجربه واقعاً وفاداری بالایی را در دسک‌تاپ شما ایجاد می‌کند.”

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید