مگ بلاگ

5 تا از بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی که شما را سرگرم می کند

5 تا از بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی که شما را سرگرم می کند

YouTube TV یک انتخاب محبوب برای پخش زنده تلویزیون در ایالات متحده است. اجازه دهید با ویژگی های اصلی شروع کنیم: بیش از صد کانال تلویزیونی زنده، از جمله ورزش محلی، اخبار و سرگرمی، و همچنین فضای ذخیره سازی نامحدود ابری DVR، شش حساب در هر خانواده، و مجموعه ای از YouTube Originals.

فضای ذخیره سازی نامحدود DVR به شما امکان می دهد نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود را ضبط کنید تا بعداً تماشا کنید. هیچ محدودیتی برای میزان ضبط وجود ندارد و می توانید از هر دستگاهی، چه در خانه و چه در حال حرکت، به ضبط های خود دسترسی داشته باشید. در مورد محتوا صحبت کنیم، YouTube TV نه تنها تلویزیون زنده را ارائه می دهد، بلکه مجموعه گسترده ای از برنامه های درخواستی را نیز ارائه می دهد.

YouTube TV همچنین انواع افزونه های ممتاز مانند HBO Max، Showtime و Starz را ارائه می دهد که به شما امکان دسترسی به فیلم ها، نمایش ها و کانال های بیشتری را می دهد. همچنین می‌توانید شبکه‌های ورزشی مانند NFL Sunday Ticket و NFL RedZone را اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد بازی‌های خارج از بازار و نکات برجسته را تماشا کنید. شما می توانید برنامه خود را با توجه به اولویت ها و بودجه خود سفارشی کنید.

با این حال، YouTube TV ارزان‌ترین گزینه نیست، زیرا ۷۳ دلار در ماه هزینه دارد. همچنین دارای شبکه های ورزشی منطقه ای محدود و محتوای 4K است. اگر به دنبال خدمات مقرون به صرفه تر یا ورزشی متمرکز هستید، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید