مگ بلاگ

5 تا از بهترین مجموعه ابزار مکانیک کوبالت که می توانید در Lowe’s خریداری کنید

5 تا از بهترین مجموعه ابزار مکانیک کوبالت که می توانید در Lowe’s خریداری کنید

اگر به دنبال انجام کارهای مکانیکی پیشرفته‌تر هستید، یک گزینه خوب مجموعه ابزار 320 قطعه و ذخیره‌سازی Kobalt است. این مجموعه ترکیبی از دو محصول کوبالت است: مجموعه ابزار مکانیکی 320 قطعه SAE و کروم جلا داده شده (مدل شماره 81821) و کابینت ابزار نورد (مدل شماره 19045). کیت ابزار شامل مجموعه وسیعی از چیزهایی است که هنگام کار با ماشین خود به آنها نیاز خواهید داشت – از جمله سوکت‌های شش، هشت و 12 نقطه‌ای، آداپتورها و افزونه‌ها برای هر سه اندازه درایو، آچارهای کلنگ، کلیدهای شش گوش، و قطعات ورودی و همچنین یک دستگیره درایور کمی و سه جغجغه 90 دندانه مختلف که هر اندازه درایو را پوشش می دهند (1/4 اینچ، 3/8 اینچ و 1/2 اینچ).

کابینت ابزار نورد دارای 9 کشو برای نگهداری ابزارهای همراه و همچنین یک نوار برق داخلی است. یک میز کار در بالای واحد ذخیره سازی قرار دارد و آن را به یک فضای کاری مفید نیز تبدیل می کند. از آنجایی که چرخدار است، می توانید ابزار را به محل کار بیاورید. این کابینت از فولاد مرغوب با پوشش پودری مقاوم در برابر زنگ زدگی ساخته شده است و طول آن 46.1 اینچ و ارتفاع آن 37.2 اینچ است. این در شش رنگ موجود است: مشکی، سفید، خاکستری، قرمز، سبز لیمویی، و آبی مشخص Kobalt.

اگر فضای زیادی در گاراژ خود ندارید یا نمی خواهید پول زیادی را برای ابزار مکانیک خرج کنید زیرا فقط به تنظیم های اولیه علاقه دارید، ممکن است این کیت بیش از حد باشد. اما اگر می خواهید تعمیرات DIY خود را به سطح بالاتری ببرید، مجموعه ای محکم برای خرید است و ارتقای عالی برای فضای کاری شما خواهد بود. مجموعه ابزار و ذخیره‌سازی Kobalt 320 Piece Tool Set و Storage ترکیبی دارای فهرست قیمتی 647 دلاری است، اگرچه در حال حاضر قیمت آن در Lowe’s 40 دلار است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید