مگ بلاگ

5 تا از بهترین معاملات لپ تاپ در این روز رئیس جمهور

5 تا از بهترین معاملات لپ تاپ در این روز رئیس جمهور

به طور کلی، دو نوع لپ‌تاپ وجود دارد: لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر و لپ‌تاپ‌های برتر. خط تقسیم معمولاً در محدوده 500.00 تا 700.00 دلار قرار دارد – چیزی که قیمت پایین‌تری دارد، مانند کمتر از 500 دلار، معمولاً یک لپ‌تاپ ارزان‌تر خواهد بود، و نوت‌بوک‌های «جدی‌تر» هر چه بالاتر از این علامت قرار می‌گیرند، می‌آیند.

از میان لپ‌تاپ‌هایی که برای روز رئیس‌جمهور به فروش می‌رسند، بهترین گزینه با بودجه کمتر احتمالاً نسخه 15.6 اینچی HP Envy x360 است که در Best Buy با قیمت 649.99 دلار – 400.00 دلار تخفیف به فروش می‌رسد. چه از قیمت خرده‌فروشی استفاده کنید و چه با قیمت تخفیف‌خورده، به راحتی در محدوده قیمتی قرار می‌گیرد که سطح کیفیت بالاتری انتظار می‌رود.

x360 دارای صفحه نمایش 1080p فول اچ دی، AMD Ryzen 7 7000 Series APU، 16 گیگابایت رم و 516 گیگابایت درایو حالت جامد است. همانطور که بررسی ها ادامه می یابد، Wired آن را توصیه کرد و آن را یک لپ تاپ قوی با توجه به رنج قیمتی با عملکرد خوب در برنامه های تجاری نامید – البته در حالی که مایل به نمایشگر با وضوح بالاتر بود، و PC Mag نیز احساسات مشابهی داشت. به ویژه با این قیمت فروش، لزوماً نباید انتظار چیزی فوق العاده زرق و برق دار را داشته باشید، و به هر حال، x360 محکم است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید