مگ بلاگ

5 تا از بهترین کنترلرهای MIDI برای مبتدیان

5 تا از بهترین کنترلرهای MIDI برای مبتدیان

به عنوان یک مبتدی، ممکن است فکر کنید که برای یادگیری طناب ها باید با یکی از این کنترلرهای کوچک MIDI شروع کنید. در حالی که این برای برخی افراد مفید است، برخی دیگر که انتظار دارند عمیقاً وارد تولید موسیقی دیجیتال شوند، ممکن است بخواهند با یک کنترلر بزرگ و باکیفیت مانند Novation Launchkey 61 MK3 به عمق کار بپردازند.

Launchkey 61 یک کنترلر MIDI است که با تمام زنگ ها و سوت ها ارائه می شود. این شامل 16 پد، فیدر و آن صفحه کلید 61 کلیدی است، که امکانات جدید تولید را باز می کند و تقریباً طیف کاملی از مجموعه کلیدهای سنتی را به بازیکنان می دهد. Novation Launchkey چه از Ableton Live (نسخه Lite همراه با بسته نرم افزاری کنترلر)، از Pro Tools، Logic یا تقریباً از هر DAW دیگری که می خواهید استفاده کنید، فوق العاده خوب کار می کند. همچنین می توان از آن به تنهایی و به دور از رایانه استفاده کرد.

این کنترلر MIDI با قیمت بالاتر 279.99 دلار عرضه می شود، اما اگر می دانید که این چیزی است که برای مدت طولانی درگیر آن هستید، ممکن است با خرید اولیه به جای ارتقاء مداوم، در هزینه خود صرفه جویی کنید. به فضای خود، موسیقی که می خواهید بسازید و بودجه خود فکر کنید. هر یک از این گزینه ها می تواند برای شما مناسب باشد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید