مگ بلاگ

5 تا از بهترین کیبوردهای مکانیکی مقرون به صرفه در سال 2024

5 تا از بهترین کیبوردهای مکانیکی مقرون به صرفه در سال 2024

چه گیمری احتمالاً می تواند از این برد یکپارچهسازی با سیستمعامل 8Bitdo الهام گرفته از کنسول کلاسیک NES نینتندو صرف نظر کند؟ زیبایی شناسی این تخته نقطه فروش بزرگی است، با کلیدهای تاکیدی خاکستری تیره و مشکی که در برابر رنگ روشن تر کلیدهای اصلی ظاهر می شوند. حتی یک کلید «B» و «A» سفارشی وجود دارد که جایگزین کلیدهای Windows و Menu می شود.

8Bitdo بیش از یک تابلوی سرگرم‌کننده برای گیمرها، مطمئناً آن را پر از ویژگی‌ها، از جمله کنترل‌های رسانه قابل دسترسی در گوشه سمت چپ بالا، جابجایی کلید n و بیش از 80 کلید قابل برنامه‌ریزی بود. در زیر هر کلاهک رنگ‌شده، یک سوئیچ Kailh Box وجود دارد که در سمت پر سر و صداتر قرار دارد. با این حال، PCB قابل تعویض است، بنابراین می توانید از تعدادی سوئیچ مختلف برای دستیابی به صدا و بازخورد دلخواه خود استفاده کنید.

8Bitdo سه راه مختلف برای اتصال صفحه کلید الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل ارائه می دهد: بلوتوث، بی سیم 2.4G یا کابل USB سیمی. تنوع بسیار خوبی است، مخصوصاً با توجه به اینکه یک برد جمع و جور است که به اندازه کافی کوچک است که بتوان با آن رفت و آمد کرد، و کابل USB همیشه کاربردی نیست.

در حالی که صفحه کلید در سطح بالاتری از طیف قیمت قرار دارد، 100 دلار برای یک صفحه کلید مکانیکی با کیفیت بالا و بادوام با طراحی سفارشی اصلا بد نیست. مخصوصاً از آنجایی که با دو دکمه به راحتی قابل برنامه ریزی عرضه می شود که می توانند برای کلیدهای پرکاربرد شما قرار بگیرند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید