مگ بلاگ

5 جایگزین انرژی سبز برای خانه هایی که نمی توانند از پنل های خورشیدی استفاده کنند

5 جایگزین انرژی سبز برای خانه هایی که نمی توانند از پنل های خورشیدی استفاده کنند

تراشه‌های چوب، گلوله‌ها و کنده‌ها همگی نمونه‌هایی از زیست توده هستند – مواد آلی گیاهی و حیوانی که می‌توان از آنها برای تولید انرژی برای گرم کردن خانه استفاده کرد. در حالی که شومینه ممکن است اولین چیزی باشد که هنگام استفاده از این مواد برای گرمایش به ذهنتان خطور می کند، فناوری استفاده از زیست توده را به عنوان روشی پایدار و مقرون به صرفه برای تامین گرمایش مرکزی کل خانه یا ساختمان ممکن کرده است.

زیست توده به عنوان یک انرژی کربن خنثی در نظر گرفته می شود زیرا دی اکسید کربن آزاد شده در طی فرآیند سوزاندن تقریباً همان مقداری است که بعداً توسط گیاهان در حین رشد دوباره جذب می شود، چرخه ای که به طور قابل توجهی ردپای کربن مرتبط با گرمایش را کاهش می دهد.

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دسترسی آسان به منابع زیست توده دارد، استفاده از زیست توده می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از گرم کردن خانه شما با سوخت های فسیلی باشد زیرا هزینه سوخت های زیست توده مانند خرده چوب، گلوله ها یا کنده ها اغلب کمتر از نفت است. یا گاز بویلرهای زیست توده بسیار بزرگتر از دیگ های سوخت فسیلی هستند، بنابراین برای استفاده از آنها به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید.

مانند بسیاری از راه حل های انرژی، دیگ های بخار برای مصارف خانگی که از حدود 11000 دلار شروع می شود، هزینه اولیه قابل توجهی دارند. با این حال، با توجه به میزان صرفه جویی در طول عمر دیگ، می تواند بیش از هزینه اولیه را جبران کند. همچنین باید به خاطر داشته باشید که بویلرهای زیست توده ممکن است به تعمیر و نگهداری بیشتری نسبت به دیگ های گاز یا نفت نیاز داشته باشند، از جمله خاکستر زدایی و تمیز کردن دودکش.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید