مگ بلاگ

5 دلیل برای اینکه Chevy باید ولت را بازگرداند

5 دلیل برای اینکه Chevy باید ولت را بازگرداند

هیبریدی‌های پلاگین مانند شورولت ولت جایگزین بسیار خوبی برای خودروهای الکتریکی هستند. آنها مقرون به صرفه تر هستند، تحت نیروی برقی رانندگی می کنند، و هیچ اضطراب برد ندارند. علاوه بر این، تنظیم PHEV ولت به این معنی است که موتور بنزینی آن تنها زمانی کار می کند که باتری به حداقل سطح شارژ خود برسد.

بنابراین، اگر به طور مکرر Chevy Volt را از طریق شارژر آن شارژ می کنید، برای اکثر سفرها نیازی به استفاده از موتور بنزینی آن نخواهید داشت. اما اگر قصد دارید مسافت های طولانی را طی کنید، مجبور نخواهید بود که برای یافتن شارژر دست از کار بکشید، زیرا می توانید به سادگی در هر پمپ بنزینی که در طول مسیر قرار دارد، سوخت گیری کنید.

این همچنین در صورتی مفید است که فراموش کنید ماشین خود را زمانی که باتری آن کم می‌شود شارژ کنید – تا زمانی که مقداری سوخت در باک دارید (که برخی از کاربران می‌گویند می‌تواند ماه‌ها متوالی بدون استفاده بماند)، به عنوان بنزین گیر نخواهید کرد. موتور باتری را شارژ می کند و برق موتورهای الکتریکی ولت را تامین می کند.

مایه تاسف است که شورولت تولید ولت را در سال 2019 متوقف کرد، اما در آن زمان تصمیم عاقلانه ای بود، به خصوص که جنرال موتورز پول خود را از دست داده بود. با این وجود، تقاضاهای بازار تغییر کرده است، و مردم ظاهراً برای مدل های هیبریدی بیشتر فریاد می زنند. بنابراین، اگر جنرال موتورز بخواهد این نیاز را برطرف کند، یک کاندیدای عالی با شورولت ولت دارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید