مگ بلاگ

5 راه برای بهینه سازی آیفون برای بهره وری و تمرکز

5 راه برای بهینه سازی آیفون برای بهره وری و تمرکز

رسانه‌های اجتماعی می‌توانند فوراً حواس‌پرتی را از برخی مسئولیت‌ها منحرف کنند، به‌طوری‌که ۷۷ درصد از کارمندان در حالی که در محل کار هستند، در حال مرور پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف هستند. این به احتمال زیاد زمانی که کارمندان از خانه کار می کنند شایع تر است و به آنها اجازه می دهد ساعت ها کار را به تعویق بیندازند. خوشبختانه اپل حالت فوکوس را ایجاد کرد. حالت فوکوس آیفون تنظیماتی است که به کاربران اجازه می‌دهد با محدود کردن حواس‌پرتی‌های تلفن‌شان، کنترل زندگی خود را در دست بگیرند.

با استفاده از حالت فوکوس، کاربران می‌توانند هر تعداد اعلان‌ها را که می‌خواهند بی‌صدا کنند و فقط مکاتبات مهم را از طریق آن‌ها انجام دهند یا اصلاً هیچ کدام را نداشته باشند. برخلاف Do Not Disturb، حالت فوکوس با سفارشی‌سازی کامل همراه است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بسته به تمرکزی که نیاز دارند، پروفایل‌های مختلفی ایجاد کنند. اگر آنها نیاز به انجام برخی وظایف کاری داشته باشند، به سادگی اعلان های دوستان و افراد غیر مرتبط با کار را همراه با برنامه های غیر ضروری خاموش می کنند.

حالت فوکوس حتی به کاربران این امکان را می دهد که قفل و صفحه اصلی را سفارشی کنند تا هرگونه وسوسه برای مطالعه حلقه های اینستاگرام یا TikTok را از بین ببرند. برای بهره‌وری بیشتر، «فعال‌سازی هوشمند» حالت فوکوس را به‌طور خودکار هنگامی که کاربران در یک مکان خاص مانند دفتر خود هستند، یا زمانی که یک برنامه دقیق را وارد می‌کنند، فعال می‌کند. این عملکرد حتی در صورت لزوم به سایر دستگاه های اپل نیز گسترش می یابد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید