مگ بلاگ

5 راه برای دانلود فیلم در اندروید

5 راه برای دانلود فیلم در اندروید

فیلم‌هایی که از طریق YouTube کرایه یا خریداری می‌شوند نیز تا زمانی که به همان حساب وارد شده باشید، می‌توانند از Google TV نیز دسترسی داشته باشند. اما در حالی که ممکن است چنین باشد، ممکن است به چند دلیل Google TV را پلتفرم مناسب تری بیابید. برنامه Google TV که محتوا را از سرویس های پخش مختلف در یک مرکز واحد جمع می کند، منحصراً بر فیلم ها و نمایش ها تمرکز می کند. این راه‌اندازی ناوبری را ساده می‌کند، زیرا نیازی نیست محتوای غیرفیلمی مانند آنچه در YouTube یافت می‌شود را بررسی کنید. به‌علاوه، این برنامه رتبه‌بندی‌های Tomatometer را به شما نشان می‌دهد تا به شما کمک کند بهترین فیلم را انتخاب کنید و به شما امکان می‌دهد عنوان‌هایی را به فهرست علاقه‌مندی‌ها برای مراجعات بعدی اضافه کنید.

برای دانلود یک فیلم از Google TV، کاری که باید انجام دهید این است:

  1. برنامه Google TV را باز کنید. اگر نصب نیست، آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.
  2. وارد حساب گوگل خود شوید
  3. از نوار جستجو برای پیدا کردن فیلم مورد نظر خود استفاده کنید.
  4. فیلم خود را انتخاب کنید
  5. روی خرید یا اجاره ضربه بزنید. برخی از فیلم‌ها ممکن است پیامی نشان دهند که به دلیل محدودیت‌های منطقه‌ای یا قراردادهای محتوای منقضی شده برای خرید یا اجاره در دسترس نیستند. در چنین مواردی، می‌توانید انتخاب کنید که فقط فیلم را به فهرست تماشای خود اضافه کنید.
  6. وضوح دلخواه خود را انتخاب کنید
  7. تراکنش را با روش پرداخت دلخواه خود تکمیل کنید. سپس فیلم به کتابخانه شما اضافه می شود.
  8. به تب Library بروید.
  9. فیلم اجاره شده یا خریداری شده را باز کنید.
  10. دانلود را بزنید.
  11. تصمیم بگیرید که آیا فقط از طریق Wi-Fi دانلود کنید یا از هر شبکه، کیفیت دانلود خود را انتخاب کنید و زبان را انتخاب کنید.
  12. Apply را فشار دهید و منتظر بمانید تا دانلود کامل شود.

مانند یوتیوب، فیلم دانلود شده به عنوان یک فایل ویدیویی معمولی ذخیره نمی شود، بلکه فقط از طریق برنامه های Google قابل دسترسی است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید