مگ بلاگ

5 راه برای سفارشی کردن دستگاه Roku فقط برای شما

5 راه برای سفارشی کردن دستگاه Roku فقط برای شما

تغییر ظاهر رابط ساده ترین راه برای سفارشی کردن دستگاه Roku به دلخواه شما است. هر تلویزیون Roku یا پخش‌کننده پخش جریانی به یک بسته تم پیش‌فرض مجهز شده است که شامل یک تصویر زمینه، محافظ صفحه نمایش، صداهای ناوبری و یک سبک منوی خاص است. اگر تم داخلی را جستجو نمی‌کنید، می‌توانید به راحتی به یکی از شش بسته تم موجود تغییر دهید – قبلاً تعداد بیشتری وجود داشت، اما بر اساس آزمایش، بسیاری از گزینه‌های موجود قبلی دیگر در دسترس نیستند – یعنی جنگل، کودکان، دریایی، عاشقانه، فضایی و وسترن. در اینجا به این صورت است:

  1. دکمه Home را روی ریموت Roku خود فشار دهید.
  2. با استفاده از صفحه جهت، به تنظیمات بروید.
  3. انتخاب قالب.
  4. به «بسته‌های تم» بروید.
  5. به یکی از گزینه های بسته تم موجود بروید.
  6. اگر بسته تم قبلاً نصب نشده است، می توانید اسکرین شات های آن را بررسی کنید و روی «دریافت بسته تم» کلیک کنید. در غیر این صورت، “Set theme pack” را انتخاب کنید تا به گزینه فعال تبدیل شود.

گاهی اوقات، در طول تعطیلات معمولی مانند روز ولنتاین یا هالووین، یا زمانی که یک فیلم یا نمایش جدید نمایش داده می شود، ممکن است بسته تم فصلی در دسترس باشد و به طور خودکار در دستگاه Roku شما نصب شود. همچنین پس از چند روز به طور خودکار به بسته تم انتخابی شما برمی گردد. به طور پیش فرض، این ویژگی فعال است. می‌توانید با دنبال کردن دستورالعمل‌های بالا آن را غیرفعال کنید تا به صفحه تم برسید، «موضوع‌های فصلی» را انتخاب کنید و خاموش را انتخاب کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید