مگ بلاگ

5 راه برای مدیریت لیست کارهای خود با برنامه های اندروید

5 راه برای مدیریت لیست کارهای خود با برنامه های اندروید

با بیش از 10 میلیون بارگیری و رتبه 4.5 ستاره در فروشگاه Google Play، Google Tasks احتمالاً تنها برنامه ای است که برای بازگرداندن زندگی خود به آن نیاز دارید. به خصوص اگر در حال حاضر عمیقاً در فضای کاری Google با استفاده از برنامه هایی مانند Google Calendar، Google Docs، Drive، Gmail و غیره هستید، لیست کارهایی که به طور خودکار با سیستم عامل های مرتبط آن همگام می شوند ایده آل است.

علاوه بر این، اگر یک حساب Google موجود دارید، حتی نیازی به راه اندازی یک حساب جدید برای استفاده از برنامه ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را از Play Store نصب کنید و به محض راه اندازی برنامه وارد حساب Google خود می شوید. برای سازماندهی زندگی خود، به برنامه اجازه دهید اعلان ارسال کند. سپس به صفحه اصلی برنامه هدایت می شوید، جایی که می توانید کارهای جدید اضافه کنید و کارهای موجود خود را مشاهده کنید.

با یک رابط کاربری بدون درهم و برهمی و آسان برای استفاده، برنامه برای پیمایش ساده است و همه ویژگی هایی را که برای برنامه ریزی روز خود به آن نیاز دارید، دارد. برای افزودن یک کار جدید، به سادگی روی نماد مثبت (+) ضربه بزنید و جزئیات مربوط به کار خود را پر کنید، از جمله تاریخ و زمان انجام کار، نام کار، اینکه آیا یک کار تکراری است یا خیر، و هر جزئیات اضافی. هنگامی که وظیفه شما ایجاد شد، آن را در تقویم Google خود و پانل کناری Gmail نیز خواهید دید.

اگر کارهای زیادی برای مدیریت دارید اما زندگی شما به دو یا چند بخش مانند دانشگاه، کار و زندگی شخصی شما تقسیم شده است، Google Tasks به شما امکان می دهد وظایف خود را در لیست های جداگانه سازماندهی کنید. اگرچه این برنامه می‌تواند با چند ویژگی برنامه‌ریزی پیشرفته‌تر کار کند، اما برای افرادی که به دنبال راهی ساده برای جمع‌آوری زندگی خود هستند، عالی است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید