مگ بلاگ

5 راه برای پیگیری سفر کاهش وزن با اپل واچ

5 راه برای پیگیری سفر کاهش وزن با اپل واچ

در مراحل اولیه سفر کاهش وزن، نگاه کردن به اعداد روی ترازو می تواند احساسی باشد. پس از هفته‌ها سازگاری با رژیم غذایی یا کارتان، دیدن سوزن (یا اعداد) به سختی حرکت می‌کند.

خوشبختانه، این روزها دیگر لازم نیست بعد از هر بار وزن کشی روی ترازو، وزن خود را به صورت دستی کلید بزنید. با ترازوهای هوشمندی که می توانند با آیفون و اپل واچ شما همگام شوند، می توانند به طور خودکار داده های وزن شما را به دستگاه های اپل و برنامه های مرتبط با آن ارسال کنند.

برای ردیابی وزن اولیه، امروزه تعداد زیادی ترازو هوشمند برای فروش در بازار وجود دارد. به عنوان مثال، ترازو Withings Body Wi-Fi (75 دلار) می تواند به طور خودکار حداکثر هشت کاربر را در یک زمان شناسایی کند و به شما امکان می دهد روند کاهش وزن را بدون دیدن تعداد واقعی در طول وزن کشی مشاهده کنید.

Withings خط خود را از ساعت‌های هوشمند دارد، بنابراین اپل واچ برای ویژگی‌هایش مناسب‌ترین نیست. با این حال، می‌توانید اطلاعات برنامه Withings را مستقیماً با اپل واچ مرتبط خود مشاهده کنید. نه تنها می تواند به شما کمک کند با انگیزه بمانید، بلکه به شما امکان می دهد اطلاعات خود را در مورد فعالیت، خواب، وزن و فشار خون بررسی کنید.

اپلیکیشن Withings به صورت رایگان در iOS، iPadOs و WatchOS در دسترس است. برای دریافت کامل مزایا، باید به آن دسترسی بلوتوث بدهید، فرم کوتاهی را پر کنید و آن را با Apple Health ادغام کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید