مگ بلاگ

5 روشی که هوش مصنوعی Gemini گوگل می تواند روزانه مفید باشد

5 روشی که هوش مصنوعی Gemini گوگل می تواند روزانه مفید باشد

از زمان نگارش این مقاله، برنامه هوش مصنوعی Gemini برای اندروید می تواند جایگزین دستیار گوگل به عنوان دستیار هوشمند گوشی شما شود. این کار به طور خودکار در طول فرآیند راه اندازی برنامه انجام می شود. مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد این برنامه را به دستیار جدید تبدیل کند یا اینکه اعلام قبلی آن مبنی بر اینکه هوش مصنوعی را در Assistant قرار خواهد داد هنوز در دست اجراست. آنچه واضح است این است که اگر استفاده از Gemini را به عنوان دستیار پیش‌فرض گوشی خود انتخاب کنید، برخی از قابلیت‌های Assistant را کنار می‌گذارید و به جای آن برخی ویژگی‌های جدید را به دست خواهید آورد.

برای مثال، در حالی که Gemini عملکرد دستیار را تکرار می‌کند، زیرا می‌تواند تایمر، تنظیم دستگاه‌های خانه هوشمند، اطلاعات اولیه Google مانند آب‌وهوا یا برقراری تماس‌های تلفنی را انجام دهد، نمی‌تواند سایر کارهای اساسی دستیار مانند ارسال پیامک، یادداشت‌برداری یا تنظیم را انجام دهد. یادآوری ها با این وجود، برای کسانی که می خواهند ببینند زندگی با یک مدل هوش مصنوعی مولد به عنوان دستیار دیجیتال اصلی شما چگونه است، جمینی یک چشم انداز هیجان انگیز است. به عنوان مثال، راحت است که از Gemini بخواهید مهم ترین ایمیل های شما را خلاصه کند و لیستی از گلوله ها را دریافت کند.

یکی از ناراحتی‌هایی که ممکن است فوراً متوجه آن شوید این است که هنگام استفاده از صدا به متن، Gemini به طور خودکار درخواست شما را هنگامی که صحبت نمی‌کنید مانند Google Assistant ارسال نمی‌کند. پس از صحبت کردن، باید دکمه ارسال را فشار دهید تا پاسخ ایجاد شود. اما یکی از ویژگی های اصلی Gemini این است که می تواند از صفحه نمایش شما برای کمک به جستجو عکس بگیرد. هر کاری که در دستگاه اندرویدی خود انجام می دهید، می توانید به سادگی Gemini را بالا بکشید و روی دکمه «افزودن به صفحه» ضربه بزنید، که یک اسکرین شات سریع می گیرد و آن را به برنامه می کشد. از آنجا می توانید در مورد هر چیزی که در اسکرین شات است سوال بپرسید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید