مگ بلاگ

5 روش برای سفارشی کردن Steam Deck

5 روش برای سفارشی کردن Steam Deck

داشتن انبوهی از گزینه‌های سفارشی‌سازی متمرکز بر زیبایی‌شناسی خوب و خوب است، اما برخی از کاربران Steam Deck ممکن است بیشتر علاقه‌مند به انعطاف‌پذیری سیستم از نظر قدرت و عملکرد باشند. Steam Deck مطابق با فضای باز بودن رایانه شخصی خود، دارای تعدادی گزینه داخلی است که می‌توان آن‌ها را به سرعت تغییر داد تا کیفیت گرافیکی، عملکرد بازی، عمر باتری و موارد دیگر را در هر بازی تغییر دهد. تب تنظیمات عملکرد کنسول شامل ویژگی‌هایی مانند جابه‌جایی دستی برای محدود کردن نرخ فریم و نرخ تازه‌سازی سیستم، گزینه سایه‌زنی نیمه نرخ برای افزایش کارایی GPU و دکمه حد TDP برای به حداقل رساندن مصرف انرژی است.

در حالی که Steam Deck دارای مجموعه ای نسبتاً قوی از تنظیمات عملکرد سفارشی است که در تجربه وانیلی گنجانده شده است، راه های مختلفی برای کاربران وجود دارد که در صورت تمایل می توانند جزئیات بیشتری را دریافت کنند. مسلماً محبوب‌ترین گزینه این دسته، CryoUtilities است، برنامه‌ای که گزینه‌های مرتبط با عملکرد بیشتری را به نصب‌کنندگان می‌دهد، از جمله توانایی تخصیص مجدد منابع CPU و GPU سیستم به صورت دستی. درست مانند Decky Loader، CryoUtilities را می توان از طریق حالت دسکتاپ Steam Deck راه اندازی کرد. حتی برای کاربرانی که تمایلی به وارد شدن به علف های هرز با توابع قدرت سیستم ندارند، به سادگی دانلود CryoUtilities و استفاده از برخی از ویژگی های بهینه سازی اولیه آن می تواند برای افزایش عملکرد کافی باشد.

با این حال کاربران ترجیح می دهند عملکرد Steam Deck را به هم بزنند، تنظیم این تنظیمات می تواند به سیستم کمک کند تا با نیازها و سبک زندگی کاربر مطابقت داشته باشد. حتی چند تنظیمات گذرا می تواند به معنای تفاوت بین داشتن یک دستگاه بازی فوق العاده قدرتمند باشد که یک ساعت قبل از نیاز به شارژ دوام می آورد یا یک دروازه متوسط ​​و در عین حال کارآمد برای اجرای بازی در حال حرکت.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید