مگ بلاگ

5 قطعه ضروری موتورسیکلت که هر موتورسیکلت جدیدی باید داشته باشد

5 قطعه ضروری موتورسیکلت که هر موتورسیکلت جدیدی باید داشته باشد

نکات متعددی برای یک موتورسوار جدید وجود دارد و یکی از آنها این است که از شلوار سواری خودداری نکنید. این به معنای پوشیدن شلوار نیست و امیدواریم اگر اتفاقی بیفتد در امان باشید. اگر بعد از تصادف متوجه شوید که روی آسفالت می‌لغزید، پارچه جین و سایر پارچه‌های ضعیف‌تر به راحتی پاره می‌شوند. همچنین، بسیاری از پارچه ها ممکن است در محافظت از پوست شما خوب عمل نکنند، اگر به طور تصادفی به اگزوز برخورد کنید در حالی که داغ است.

برای انتخاب شلوار سواری مناسب برای خود، باید چند نکته را در نظر بگیرید. استایل و تناسب آن بسیار مهم است، زیرا باید مطمئن شوید که در صورت زمین خوردن به اندازه کافی راحت هستند تا شما را ایمن نگه دارند. با این حال، شلوار هنوز باید راحت باشد و خیلی محدود نباشد، بنابراین می‌توانید به راحتی پای خود را روی صندلی دوچرخه بلند کنید تا بنشینید. داشتن گواهینامه ایمنی نیز مهم است. شما می خواهید جفتی با علامت CE پیدا کنید که با آن راحت هستید.

چکمه‌های سواری یکی از مهم‌ترین و در عین حال نادیده گرفته‌شده‌ترین وسایل غیر از کلاه ایمنی هستند. محتمل‌ترین آسیب در قسمت‌های پایین بدن است، به‌ویژه برای مبتدیانی که در حال یادگیری رانندگی با سرعت‌های پایین‌تر هستند و به‌طور تصادفی دوچرخه‌شان را روی پای خود می‌چرخانند. یک چکمه سواری خوب با محدود کردن مچ پا و حرکت له کردن، از پا، مچ پا و ساق پا پشتیبانی می کند. کفش‌های Motocross مانند Fox مکان خوبی برای شروع در مورد کفش هستند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید