مگ بلاگ

5 لوازم جانبی آیفون که هر عکاسی باید داشته باشد

5 لوازم جانبی آیفون که هر عکاسی باید داشته باشد

داشتن یک پایه محکم برای استراحت آیفون شما برای همه عکس‌هایی که می‌گیرید کاملاً ضروری نیست، اما همیشه اینطور نخواهد بود. اگر خارج از خانه، در یک همایش یا در هر سناریوی دیگری که نمی‌توانید گوشی خود را روی یک سطح ثابت نگه دارید، عکس می‌گیرید، ممکن است به چیزی اضافی برای کمک به شما نیاز داشته باشید.

اگر فیلمبرداری نمی‌کنید، به چیزی به پیشرفته‌ترین (یا گران‌قیمت) مانند گیمبال یا تثبیت‌کننده دوربین نیاز نخواهید داشت، اما گرفتن خوب همچنان می‌تواند مفید باشد. چیزی مانند ShiftCam SnapGrip 109.95 دلاری، که AppleInsider می‌گوید به سرعت راه‌اندازی و استفاده می‌شود، اما می‌توانست لوازم جانبی SnapLight و SnapPod را با موفقیت بیشتری پیاده‌سازی کند، یا ShiftCam ProGrip 149.95 دلاری که Digital Camera World می‌گوید کمبود فشردگی آن را با یک سیستم امن جبران می‌کند. مناسب و شارژ بی سیم تلفن. هر دو مدل در نهایت راهی را به شما می‌دهند تا هنگام عکس‌برداری با یک گزینه شاتر بی‌سیم، آیفون خود را راحت‌تر در دست بگیرید (تا تصادفاً چیزی را به هم نزنید).

سه پایه ها همچنین کمک بزرگی برای عکس هایی خواهند بود که به نوردهی طولانی تری نیاز دارند، تایم لپس هستند یا در غیر این صورت نیاز به حرکت دوربین ندارند. گزینه های زیادی نیز وجود دارد، چه از یک پایه جیبی قابل حمل مانند سه پایه جیبی 30 دلاری به اندازه کارت اعتباری استفاده کنید که برای نگه داشتن گوشی شما جمع می شود (اگرچه ارتفاع آن فقط به اندازه هر چیزی است که آن را متعادل می کنید)، MagSafe. – پشتیبانی از آداپتورهایی مانند Moment’s Tripod Mount 49.99 دلاری که MacRumors آن را به‌عنوان یک گزینه مناسب با چسبندگی مغناطیسی قوی، یا چیز مهم‌تری مانند دو در یک Ulanzi RMT-01 با قیمت 49.95 دلار که به عنوان چوب سلفی یا سه‌پایه کار می‌کند، توصیه می‌کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید