مگ بلاگ

5 لوازم جانبی ضروری که هر کاربر iPad باید داشته باشد

5 لوازم جانبی ضروری که هر کاربر iPad باید داشته باشد

آیپدهای اپل به حدی پیشرفت کرده اند که بسیاری از افراد از آنها به عنوان جایگزین لپ تاپ استفاده می کنند. اگر از iPad خود مانند یک رایانه استفاده می کنید، احتمالاً به یک هاب USB نیاز خواهید داشت – که می تواند حتی اگر از تبلت خود مانند لپ تاپ استفاده نمی کنید نیز مفید باشد – زیرا می تواند یک پورت را که همراه iPad شما ارائه می شود به آن گسترش دهد. چندین

انتخاب های زیادی برای هاب USB-C وجود دارد، و اگر از یک آیپد جدیدتر با پورت USB-C استفاده می کنید، یک گزینه عالی HyperDrive 6-in-1 USB-C Hub است. دستگاه آلومینیومی می‌تواند به‌طور تمیز در کنار آی‌پد شما قفل شود و دارای یک پورت انتقال برق 60 واتی USB-C برای شارژ نگه داشتن تبلت شما، و همچنین یک پورت USB-A، جک 3.5 میلی‌متری صدا، خروجی HDMI 4K 60 هرتز و اسلات کارت حافظه MicroSD و SD. شما می توانید به راحتی با این هاب به داده ها دسترسی پیدا کرده و انتقال دهید یا آیپد خود را به صفحه نمایش 4K متصل کنید.

HyperDrive 6-in-1 USB-C Hub دارای لیست قیمت 99 دلاری در وب سایت Hyper در صورت موجود بودن است، اما می توانید آن را در آمازون نیز پیدا کنید. اگر چند اسلات USB دیگر داشته باشد، خوب است – USB-A ممکن است قدیمی باشد، اما هنوز هم بسیار رایج است. همچنین، اگر از یک پورت USB-C برای انتقال برق استفاده می شود، خوب است که یک پورت اضافی نیز داشته باشید. اما، حتی بدون امکانات اضافی، هاب هنوز مقدار زیادی از آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و می تواند یک لوازم جانبی ضروری iPad باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید